اخبار سیاسی

پیشنهاد وزارت صمت به دولت برای مهار گرانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه برخی کشورها با اجرای قانون مالیات بر سود مازاد گرانی و گران فروشی را مهار کرده اند، گفت: به زودی پیش نویس لایحه مالیات بر سود مازاد در دستور کار هیأت دولت قرار می گیرد.

22 فروردین 1402

برترین خبر برای استقلالی ها؛ پول استرا جور شد

برترین خبر برای استقلالی ها؛ پول استرا جور شدبر اساس خبری که به فوتبالی رسیده است، باشگاه استقلال برای پرداخت طلب آندره آ استراماچونی با همراه اول به توافق رسیده است.

10 فروردین 1402

کنایه های تند محمد مایلی کهن به شرایط بد مالی مردم

اطلاعات آنلاین نوشت: مصاحبه با محمد مایلی کهن را می توان تا هرجایی پیش برد، با او می توان از سیاست حرف زد، از اقتصاد گفت و به فوتبال رسید. او اهل نقش بازی کردن نیست، اساسا آکتور خوبی نیست! خود خودش است، در همان فرم همیشگی؛ منتقد و نترس با یک بغل دلواپسی...

2 فروردین 1402

وزیر آموزش و پرورش: اولیاء دانش آموزان نگرانند، در هر کلاس یک صندلی رنگی برای اولیاء بگذاریم

چرا در اتفاقات اخیر اتفاق افتاده همه اولیاء نگرانند؟ چون حاصل عمرشان است. باید به این حد برسیم که در هرکلاس درس یک صندلی رنگی باشد که اولیاء بیایند بنشینند و از تجاربشان استفاده گردد و مردمی سازی در این حد محقق گردد، نه اینکه فقط برویم یک گروهی تشکیل...

14 اسفند 1401

شرایط وزیر ورزش پس از سانحه سقوط بالگرد ، ضایعه نخاعی مدیر کل ورزش تهران؟

با اعلام مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، شرایط حمید سجادی پس از سانحه سقوط بالگرد رو به بهبود است.

5 اسفند 1401

امکان تماس تصویری با موبایل بدون نصب اپلیکیشن!

امکانی که زارع پور از آن سخن می گوید، به نظر می رسد نوعی تکنولوژی قدیمی است که به عنوان مزیت رقابتی رایتل برای مدتی در ایران فعال شد. رایتل در زمستان سال 1390 امکان برقراری تماس تصویری به وسیله نسل سوم شبکه تلفن همراه را در ایران ارائه کرد، اما عمرش به...

26 بهمن 1401

وزیر میراث فرهنگی کشور تسهیلات 20 میلیون تومانی خرید صنایع دستی را دریافت کرد

ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر گشته، وزیر میراث فرهنگی کشور تسهیلات 20 میلیون تومانی خرید صنایع دستی را دریافت کرد.

21 بهمن 1401

درحال جذب 9 میلیارد سرمایه گذاری غول های فناوری هستیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عربستان سعودی گفت: ریاض بیش از 9 میلیارد دلار سرمایه گذاری در فناوری های آینده جذب نموده است.

19 بهمن 1401

دولت خودخوانده ونزوئلا منحل شد؛ سرانجام بازی مهره آمریکا

مخالفان دولت قانونی ونزوئلا دولت موقت خودخوانده خود را منحل نموده و به رهبری خوان گوایدو، مهره محبوب آمریکایی ها انتها دادند.

1 بهمن 1401

تاثیر قطار سریع السیر مکه به مدینه بر اقتصاد عربستان

بنابر گفته نبیل بن محمد العمودی، وزیر حمل و نقل عربستان سعودی، قطار سریع و السیر برقی با سرعت 300 کیلومتر بر ساعت از تابستان بین دو شهر مقدس مکه و مدینه شروع به کار می نماید. این مقاله درباره اخبار گردشگری و جدیدترین اخبار گردشگری پیرامون راه اندازی قطار...

22 دی 1401

اتمام 90 درصد پروژه راه آهن اردبیل ـ میانه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 90 درصد پروژه راه آهن اردبیل - میانه به سرانجام رسیده و 10 درصد از این پروژه ملی باقی است.

22 مرداد 1401

رشد 40 درصدی حقوق دولتی معادن استان اصفهان

رییس اداره امور معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: حدود 520 میلیارد ریال حقوق دولتی معادن، امسال در استان اصفهان وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 40 درصد رشد دارد.

17 مرداد 1401

مهدی مهدوی کیا از بازی ایران و آمریکا می گوید

به نقل از خبرگزاری رویترز، بیش از دو دهه از زمانی که گل معروف مهدی مهدوی کیا زمینه ساز پیروزی 2 بر یک تیم ملی ایران مقابل آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه شد می گذرد، اما هیجان اولین پیروزی تاریخ ایران در جام جهانی هنوز برای او کمرنگ نشده است.

29 تیر 1401

استخدام در پارس جنوبی ، فرصتی طلایی برای 800 نفر

مجتمع گاز پارس جنوبی میخواهد 800 نیروی نو را تا خاتمه سال 1401 به استخدام درآورد. هنوز اطلاعاتی از زمان برگزاری آزمون، شرایط و موارد امتحانی تعیین نشده است و جزئیات نو به زودی منتشر خواهد شد. پارس جنوبی بزرگترین میدان گازی جهانی است که میان ایران و قطر واقع...

29 تیر 1401

جشن عروسی در سیل!

سرانجام سال به فصل عروسی معروف است اما متأسفانه، سرانجام سال در مالزی فصل باران های موسمی است.

25 تیر 1401

سجادی: باید نشان دهیم ضد گلوله، انقلابی و پر شور هستیم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باید نشان دهیم ضد گلوله، انقلابی و پر شور هستیم گفت: از برد کشتی لذت بردیم و غرور ملی را احساس کردیم.

24 تیر 1401

نخست وزیر پاکستان کدام فیلم کوتاه ایرانی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد؟

تهران (پانا) - نخست وزیر پاکستانی با به اشتراک گذاشتن یک فیلم کوتاه ایرانی در صفحه اینستاگرام خود از آن تقدیر کرد.

20 تیر 1401

مذاکره با روسیه برای توسعه فاز 2 و 3 نیروگاه اتمی بوشهر

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه نشست مشترک جواد اوجی وزیر نفت ایران و الکساندر نواک معاون نخست وزیر فدراسیون روسیه با اشاره به اینکه روابط ایران و روسیه به ویژه در موضوع هسته ای بسیار خوب است، افزود: ما با روسیه در مورد توسعه فاز...

15 تیر 1401

کاوه صدقی نماینده منتخب باشگاه های ورزشی فدراسیون اسکیت شد

کاوه صدقی با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده منتخب باشگاه های ورزشی فدراسیون اسکیت انتخاب شد.

14 تیر 1401

شورای ریاستی؛ ابتکار ریاض برای انتقال جنگ بین گروه های یمنی

عربستان سعودی با تشکیل یک شورای ریاستی ناهماهنگ در یمن در پی انتقال درگیری ها بین گروه های داخلی یمنی است و آن را، راه سرانجام دادن به شکست های خود در جنگ می داند.

4 تیر 1401
تعداد: (190)