واردات 400 هزار تن گندم و روغن خام از بنادر مازندران

به گزارش وبلاگ دوین، خبرگزاری خبرنگاران-بیش از 400 هزار تن گندم و روغن خام از آغاز امسال تا به امروز از بنادر امیرآباد و نوشهر وارد کشور شد.

واردات 400 هزار تن گندم و روغن خام از بنادر مازندران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دوین، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه 90 کشتی برای تامین کالا های اساسی از ابتدای امسال تا به امروز وارد بنادر استان شده است گفت:در این مدت 302 هزار تن گندم و 100 هزار تن روغن خام خوراکی ترخیص و برای مصارف نهایی تحویل واحد های تولیدی استان و کشور شده است.

عباسعلی وفائی نژاد اضافه نمود: گندم و روغن خام مورد نیاز کشور به منظور حفظ ذخایر استراتژیک از طریق شرکت بازرگانی دولتی ایران تامین و وارد می شود.

او با اشاره به مزایای اجرای عملیـات واردات و ذخیره سازی گندم و روغن خام در استان مازندران، گفت: ایجاد اشتغال و ارزش اضافه نموده در منطقه و فعال سازی کارخانجات و صنایع مرتبط با آن از مزایای این طرح است.

وفائی نژاد همچنین گفت: چهار و 900 تن روغن خام شرکت بازرگانی دولتی ایران برای نخستین بار در یک اسکله خصوصی از طریق خط لوله به صورت مستقیم در مخازن تحت کلید شرکت صدرا تخلیه شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اضافه نمود: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی با توجه به نگاه ویژه دولت در راستای توسعه ظرفیت های تجاری و اقتصادی و بهره مندی از توان بخش خصوصی انجام خواهد گرفت.

او گفت:توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری بخش خصوصی می تواند منجر به ایجاد بستر مبادلات تجاری اعم از صادرات و واردات و توسعه حمل و نقل، تامین مایحتاج کالا های اساسی، تامین مواد اولیه واحد های تولیدی و ایجاد و توسعه فضای کسب و کار شود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "واردات 400 هزار تن گندم و روغن خام از بنادر مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات 400 هزار تن گندم و روغن خام از بنادر مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید