نقص فنی پرواز اهواز ، تهران پیش از تیک آف ، مسافران را از هواپیما پیاده کردند

به گزارش وبلاگ دوین، مدیرکل فرودگاه های خوزستان در مورد نقص فنی و سرگردانی مسافران پرواز هواپیمایی وارش در فرودگاه اهواز توضیحاتی ارائه کرد.

نقص فنی پرواز اهواز ، تهران پیش از تیک آف ، مسافران را از هواپیما پیاده کردند

به گزارش وبلاگ دوین، سید مهدی رزاز اظهار کرد: صبح امروز پرواز شماره 5853 هواپیمایی وارش که قرار بود اهواز را به مقصد تهران ترک کند پیش از تیک آف، خلبان بیان کرد که هواپیما دچار نقص فنی شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اعلام این موضوع از سوی خلبان برای اینکه مسافران در گرما در پرواز نمانند آن ها را پیاده کردند تا در ترمینال که هوای مناسبی دارد استراحت نمایند تا شرایط پرواز تعیین گردد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: با توجه به اتفاق اتفاق افتاده اگر مشکل نقص فنی هواپیما ظرف مدت یکی دو ساعت حل گردد نسبت به حل مشکل اقدام و سپس هواپیما پرواز می نماید اما اگر این نقص حل نگردد ایرلاین باید هواپیمای جایگزین بفرستد.

رزاز عنوان نمود: یکی دیگر از اقداماتی که می تواند در این خصوص اجرایی گردد این است که خود ایرلاین مسافران را به وسیله یک پرواز دیگر به مقصد موردنظر بفرستد.

امروز جمعی از مسافران پرواز شماره 5853 هواپیمایی وارش از مبدا اهواز از سرگردانی خود در فرودگاه بین المللی اهواز خبر داده و نسبت به این مساله گلایه داشتند.

منبع: همشهری آنلاین

به "نقص فنی پرواز اهواز ، تهران پیش از تیک آف ، مسافران را از هواپیما پیاده کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقص فنی پرواز اهواز ، تهران پیش از تیک آف ، مسافران را از هواپیما پیاده کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید