تئاتر

معرفی معروف ترین هتل های سن پترزبورگ

شهر سن پترزبورگ به عنوان دومین شهر پرجمعیت و بزرگ کشور روسیه شناخته می گردد و این شهر را قلب فرهنگی و تاریخی روسیه می نامند. شهری زیبا در کنار رودخانه نوا که چندین قرن به عنوان مرکز تاریخی این کشور شناخته می شد. از همان زمان های گذشته این شهر، شهری مدرن...

5 بهمن 1401

15 شانس لیست اولیه اسکار بین المللی

لیست کوتاه نامزدهای برترین فیلم بین المللی اسکار 2023 امروز در حالی اعلام می گردد که چند فیلم شانس بیشتری برای قرار گرفتن در این لیست دارند.

11 دی 1401

بیوگرافی جمشید جهانزاده؛ آخرین شرایط او در بیمارستان

روز گذشته بود که کاربران فضای مجازی شایعاتی درباره شرایط جمشید جهانزاده منتشر کردند. اما چیزی نگذشت که موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت که این بازیگر یشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون نفس می کشد و شایعه فوت او صحت ندارد.

2 مرداد 1401

زِن الف به مراحل فنی رسید

تهران (پانا) - فیلم کوتاه زِن الف به کارگردانی میلاد رخش بهار و عبدالله عسگری به مرحله تدوین رسید.

20 فروردین 1401

ثریا قاسمی: با رفتن لبخنده یک کارگردان سالم را از دست دادیم

ثریا قاسمی، هنرمند پیشکسوت کشورمان حمید لبخنده را از کارگردانان شاخص و سالم هنر کشورمان خواند.

2 اسفند 1400

رابطه شوهر مطلقه شقایق دهقان با مارال فرجاد ! ، ازدواج یا دوستی !

خبرنگاران: مهراب قاسم خانی نویسنده و بازیگر ایرانی در تازه ترین عکسی که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است از کلکسیون عروسک و اسباب بازی هایش رونمایی کرد.

23 بهمن 1400

فلور نظری دست به دامن خدا شد

خبرنگاران:فلور نظری تصویر زیر را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

23 دی 1400

معرفی هیئت انتخاب چهار بخش جشنواره نمایش های آیینی و سنتی

هیئت انتخاب چهار بخش جشنواره نمایش های آیینی و سنتی معرفی شدند.

3 آذر 1400

دستبوسی پلتفرم ها از سلطان صاحبقران

ناصر الدین شاه قاجار، با آن شخصیت دراماتیک، زندگی پرفراز و نشیب و کلی ماجرا و اتفاق ریز و درشت، علاقه اش به جیران و گربه ای به نام ببری خان، عکاسی، شعر و ادبیات، خوشنویسی و سفر و سفر نامه نویسی، یکی از نمایشی ترین و تیپیکال ترین شخصیت های تاریخ ایران...

20 مرداد 1400

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس و استقلال به هم خوردند، سپاهان به فولاد رسید

مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برگزار گشت و در مهم ترین مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال به مصاف هم می فرایند.

13 تیر 1400

بازیگر سریال خانه به دوش از مزه شیرین همکاری با رضا عطاران می گوید

خشایار راد، کمدین شناخته شده تلویزیون که سابقه همکاری با رضا عطاران در سریال های قطار ابدی، خانه به دوش، متهم گریخت و ترش وشیرین را دارد، از خاطرات خوش آن روزها و موفقیت آن مجموعه های طنز می گوید.

29 اسفند 1399

(عکس) شیما نیاورانی کیست

شیما نیاورانی بازیگر، نمایشنامه نویس، کارگردان، خواننده و ترانه سرای 35 ساله ایرانی-سوئدی است. او تقریباً در فراوری 50 فیلم سینمایی، تلویزیون و تئاتر ظاهر شده است.

23 آبان 1399

تصویر آویزان اینگرید برگمن

مساوات نمایشی خلق کرده است که به نظر در همان تصویر آویزان اینگرید برگمن خلاصه می شود. برگمن سوئدی که در ایتالیا و آمریکا سرگردان بود، محبوب و تبعیدی بود و در نهایت هیچ یک نبود.

9 فروردین 1399

گپ وگفتی با شورآفرینِ خلوت گزیده

من خیلی منزوی بودم؛ نه این که اهل گفت وگو نباشم، اما جنجال برانگیز نبودم. از جا و مکان محافل روشنفکری خبر داشتم، اما بیشتر دنبال کار خودم می رفتم و تنهایی را دوست داشتم. نمی خواستم تاثیر بگیرم و زیر سایه این و آن باشم، دلم می خواست به خط و خطوط خودم برسم....

17 دی 1398

معرفی مدیر و هیات انتخاب بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر

سامان خلیلیان به عنوان مدیر و ایوب آقاخانی، محمودرضا رحیمی و پیغام عزیزی به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش نمایش های خیابانی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

4 دی 1398