معرفی معروف ترین هتل های سن پترزبورگ

به گزارش وبلاگ دوین، شهر سن پترزبورگ به عنوان دومین شهر پرجمعیت و بزرگ کشور روسیه شناخته می گردد و این شهر را قلب فرهنگی و تاریخی روسیه می نامند. شهری زیبا در کنار رودخانه نوا که چندین قرن به عنوان مرکز تاریخی این کشور شناخته می شد. از همان زمان های گذشته این شهر، شهری مدرن و پر جاذبه به شمار می رفت. به جرات می توان گفت انتخاب هتل مناسب در بین بهترین هتل های سن پترزبورگ می تواند یکی از مهمترین عوامل برای لذت بردن از سفرتان باشد. اگر به شهر سن پترزبورگ روسیه سفر کردید، ما در مطلب بهترین هتل های سن پترزبورگ قصد داریم به 5 مورد از معروف ترین هتل های سن پترزبورگ که می توانند خدمات عالی و قابل قبولی را به شما ارائه دهند، اشاره کنیم.

معرفی معروف ترین هتل های سن پترزبورگ

هتل تالون ایمپریا

این هتل، دارای منظره تاریخی نوسکی است که در یک موقعیت عالی و در بین ساختمان های تاریخی و پل های زیبا در سن پترزبورگ قرار گرفته است. این هتل در یکی از خیابان های مشهور شهر سن پترزبورگ واقع شده و جز هتل های مقرون به صرفه قیمت روسیه به شمار می رود. موقیعت قرارگیری این هتل به گونه ای است که دسترسی مهمانان هتل را به مراکز خرید شهر و جاهای دیدنی و تفریحی خیلی ساده و آسان نموده است.

هتل آستوریا

این هتل یکی دیگر از هتل های برتر شهر سن پترزبورگ است که دارای امکانات عالی و مدرن بوده و با سالن های زیبایی و آبگرم و بعلاوه با غذاخوری های شیک و کافه های لوکسی که دارد پذیرای گردشگرانی است که به شهر سن پترزبورگ روسیه سفر می نمایند. یکی از شاخصه های ویژه هتل آستوریا نسبت به دیگر هتل های شهر سن پترزبورگ حمام های آن می باشد که مرمرین و زیبا هستند.

هتل دبلیو سن پترزبورگ روسیه

این هتل از دیگر هتل های مدرن و لوکس کشور روسیه به شمار می رود که معماری آن بیشتر به سبک کلاسیک است. امکانات این هتل در حد کلاس جهانی بوده و همه خدمات رفاهی برای پذیرایی از مهمانان در هتل دبلیو سن پترزبورگ فراهم می باشد.

هتل الکساندر هاوس

هتل الکساندر هاوس دارای فضای گرم و صمیمی بوده و در مجاورت سالن تئاتر مارینسکی در سن پترزبورگ قرار گرفته است. الکساندر هاوس به عنوان یکی از فرهنگی ترین هتل ها در این شهر شناخته می گردد و مدیر این هتل، یک زن و شوهر هستند. این هتل که از دیگر هتل های برتر سن پترزبورگ می باشد.

هتل رسی بوتیک

از ویژگی های شاخص هتل رسی بوتیک این است که غذاهای ژاپنی بسیار خوشمزه ای را می توان در رستوران های آن میل کرد. بعلاوه معماری آن ترکیبی زیبا از هنر کلاسیک و معاصر روسیه بوده که به خوبی در کنار یک دیگر جمع شده اند.

منبع: همگردی

به "معرفی معروف ترین هتل های سن پترزبورگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی معروف ترین هتل های سن پترزبورگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید