11 کار عجیب و فوق العاده که فقط می توان در ژاپن انجام داد!

به گزارش وبلاگ دوین، ژاپن مانند یک دوست عجیب اما دوست داشتنی می ماند. دوستی که ممکن است در دیدار اول شما را بترساند یا به نظرتان غریب آید اما هر چه بهتر او را بشناسید، بیشتر از او خوشتان می آید و شما را جذب می نماید.

11 کار عجیب و فوق العاده که فقط می توان در ژاپن انجام داد!

ژاپن تماشای بسیار دارد، از همه نوع! اما اگر بخواهیم چند عدد از برترین آنها را به شما معرفی کنیم:

برج توکیو: برج توکیو بلند ترین سازه توکیو و بلند ترین سازه فولادی جهان است. اگر در ژاپن به تماشا این برج بروید، خواهید دید که چقدر شبیه برج ایفل است، درست است، برج توکیو با الهام از برج ایفل پاریس ساخته شده است. این برج نماد امید و شروعی دوباره است.

پارک ملی شینجوکو گیوئن: این پارک زیبا همواره خدا پر از گردشگران خارجی و داخلی است. در این پارک به خوبی با باغ سازی ژاپنی آشنا می شوید و چشم هاتان را می نوازید! درختان و گیاهان عجیب و غریب، بناهای دلربا و دریاچه های آرام چیزهایی هستند که در این باغ انتظار شما را می کشند. پس اگر از شلوغی شهر خسته شدید، به این باغ زیبا پناه بیاورید!

معبد سنسوجی: امکان ندارد بتوان توکیو را بدون تماشا یکی از معروف ترین و زیبا ترین معبدهایش ترک کرد. معبد سنسوجی یکی از اصلی ترین جاذبه های توکیو است. تزئین و رنگ آمیزی معبد بی نظیر است.

موزه ملی توکیو: اگر می خواهید با آداب و رسوم این کشور اصیل بیشتر آشنا شوید، موزه ملی توکیو را از دست ندهید. این موزه حاوی مجموعه ای از 100 هزار شی متعلق به ژاپن، چین و هند است. در موزه ملی توکیو می توانید لباس ها، سلاح، پارچه و دیگر وسایل پیشینیان این کشور را ببینید.

دیزنی لند: اگر عاشق بازی و هیجان هستید، به یکی از هیجان انگیز ترین دیزنی لندهای جهان بروید! دیزنی لند توکیو اولین دیزنی لندی است که در خارج از آمریکا ساخته شد. این پارک ساختارش را از دیزنی لند کالیفرنیا و مجیک کینگدام فلوریدا گرفته است.

11 کار عجیبی که فقط می توان در توکیو انجام داد

با موتور ماریو تماشای های توکیو را بگردید

برترین راه برای تماشا جاذبه های توکیو چیست؟ برای تماشا این تماشای ها در توکیو راه جالبی پیش روی شما است! با موتور ماریو قارچ خور (!) در اطراف پل رنگین کمان، برج توکیو، گذرگاه شیبیا و در منطقه روپونگی دور بزنید. البته نگران نباشید، خبری از گیاهان گوشتخوار و دیگر مهاجمانی که در پی ماریو بودند، نیست!

به جزیره اختصاصی گربه ها سری بزنید

عاشق گربه هستید؟ به جزیره آشیما سری بزنید. لشگر گربه ها بر این جزیره حکمرانی می نمایند و به ازای هر انسان 6 گربه در این جزیره وجود دارد! عشاق گربه، خوش آمدید!

تونل ویستریا

با عبور از این تونل صورتی بنفش رویایی احساس خواهید کرد که جز خانواده سلطنتی هستید! بریا اینکه تونل را در زیبا ترین حالت ممکن ببینید، در ماه آوریل - می به آن سر بزنید تا تمام شکوفه ها باز باشند.

با سومو کشتی گیر غذا بخورید

به رستوران چانکو بروید و در حین شام از خاطرات کشتی گیری سومو بشنیود (بشقاب شام تان حاوی تکه های سبزیجات، گوشت قرمز و ماهی خواهد بود)

کافه خون آشام ها

با پرده های قرمز مخملی اش، لوسترهای پر از تار عنکبوت و یک تابوت در میانه کافه کاملا حس می کنید که در خانه یک خون آشام هستید! نگران نباشید کسی به شما حمله نخواهد کرد. خود را برای یک پیتزای خفاش شکل آماده کنید و بعدش هم دستان را با خون مریم بشویید!

با یک خانم ژاپنی به خرید بروید

اگر در پی لباس هایی زیبا و سنتی هستید، تنها خرید کردن را فراموش کنید و با یک خانم ژاپنی به تور خرید خصوصی بروید. این راهنما شما را به برترین و خاص ترین فروشگاه ها می برد و مهم ترین چیزهایی که یک خانم ژاپنی باید داشته باشد را برای تان تهیه می نماید: باد بزن، لباس و کیف ابریشمی.

در یک خیابان غذا فروشی 700 ساله بگردید

این خیابان به خاطر بچه اختاپوس و دنات های سویایی که دارد معروف شده است. بازرا نیشیکی در سال 1310 بازگشایی شد. در این غذا فروشی های مجذوب کننده انواع غذاهای سنتی و خوشمزه ژاپنی سرو می گردد.

حمام در جنگل

البته واقعا قرار نیست در جنگل حمام کنید. این در واقع به حس گم شدن در طبیعت و یکی شدن با آن اطلاق می گردد. مانند حس نابی که انسان هنگام راه رفتن در یک جنگل آرام و بکر دارد! حمام در جنگل سیستم ایمنی بدن را قوی می نماید، ضربان قلب را پایین می آورد و فشار خون را کاهش می دهد.

رقصیدن با ربات ها

حتی اگر به دیزنی لند هم رفته اید و حس هیجان بی نظیر آن را تجربه نموده اید، این یکی چیز دیگری است. اگر دوست دارید با ربات ها و نینجاها با آهنگی تکنو برقصید، به کابوکیچوی توکیو بروید!

در جزیره استوایی هنر مدرن را دنبال کنید

اگر به هنر و به خصوص هنر از نوع ژاپنی اش علاقه دارید، پس راه تان را به طرف جزیره نائوشیما کج کنید و از معماری زیر زمینی، راه های مارپیچ و هنر نابش لذت ببرید. این مکان زمانی یک شهر ماهیگری بوده اما امروزه به مرکزی پر رونق برای ارائه هنر مدرن تبدیل شده است. در این جزیره تفریح زیادی وجود ندارد به همین علت خیلی شلوغ نخواهد شد و جهانگرد های زیای در این مکان نخواهید دید.

ماشین وندینگ

در ژاپن هر چیزی را می توانید از ماشین وندینگ دریافت کنید. از غذای حیوانات گرفته تا نان بسته بندی همه با فشار دادن یک دکمه مال شما هستند.

منبع: فوت و فن / statravel.co.uk

به "11 کار عجیب و فوق العاده که فقط می توان در ژاپن انجام داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 کار عجیب و فوق العاده که فقط می توان در ژاپن انجام داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید