بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی

به گزارش وبلاگ دوین، از کشورهای آسیایی گرفته تا اسپانیا و فرانسه و حتی آفریقای جنوبی در آنسوی قاره ها همه و همه با شروع فصل پاییز رنگ و بویی تازه گرفته و برای پذیرایی از گردشگران آماده می شوند. هر چند که این فصل سرما و باران را با خود می آورد اما هستند کشورهایی که پاییزی بسیار زیبا و با هوای بسیار معتدل دارند. در این مطلب می خواهیم با معرفی بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی آشنا شده و این فصل را به بهترین زمان سفر و گردشگری برای شما تبدیل کنیم.

بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی

بهترین کشورها برای مسافرت در پاییز را در همه جای جهان می توان دید. کشورهای خاورمیانه، اروپای شرقی و آفریقای جنوبی با ورود به فصل پاییز آب و هوایی بهشتی داشته و مقصدی ایده آل برای سفر و گردشگری به شمار می فرایند. به نظر شما بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی کدام ها هستند؟

بهترین مقاصد پائیزی برای سفر خارجی

کشورهایی با آب و هوای استوایی بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی هستند. این کشورها را بیشتر می توان در منطقه آسیایی شرقی و البته خاورمیانه پیدا کرد. مقاصدی مانند اندونزی، تایلند، مالزی، ژاپن، هند، دبی، عمان، قطر، آفریقای جنوبی و منطقه ها جنوبی اروپا با فرا رسیدن پاییز وارد بهترین و خوش آب و هواترین فصل خود می شوند؛ بنابراین هر سلیقه گردشگری که داشته باشید می توانید مقصد پاییزی خود را انتخاب کرده و سفری عالی و بی دغدغه را تجربه کنید. ما تورهای پاییزی متنوعی را برای شما برنامه ریزی کرده ایم. جهت انتخاب مقصد مورد نظر خود برای تعطیلات پاییزی با مشاوران واحد تور ما در ارتباط باشید.

کشور های اروپایی برای سفر در پاییز

ساحل و تفریحات آبی را از حذف کنید! مطمئن باشید که پاییز به فصل مورد علاقه شما برای سفر به اروپا تبدیل خواهد شد. در این فصل بدون هجوم گردشگران و معطل شدن در صف های طولانی می توانید از موزه های معروفی مانند دل پرادو مادرید و لوور فرانسه بازدید کنید. برگ های رنگارنگ درختان هم هستند تا سفر شما را حسابی رمانتیک کنند. حتی اگر نمی توانید از سواحل دل بکنید، جزایر آفتابی قناری و ایبیزا با آب و هوایی بسیار عالی و تفریحات متنوع آبی آماده پذیرایی از شما هستند. در ادامه با بهترین مقاصد اروپایی برای سفرهای پاییزی و خصوصیات آن ها آشنا می شویم.

آراگون در اسپانیا؛ طبیعتی سحرانگیز و رویایی

در میان بهترین مقاصد اروپایی پاییزی جایگاه نخست را دارد. این کشور با قرار گرفتن در غرب اروپا دارای سواحلی رویایی و آفتابی در بیشتر روزهای سال است. از زیباترین مقاصد پاییزی اسپانیا می توان به منطقه آرگون اشاره کرد. آرگون در شمال شرق اسپانیا قرار گرفته و از طریق رشته کوه های پیرنه احاطه شده است. ترکیب قله های سربه فلک کشیده به همراه درختان پر تراکم با برگ های رنگارنگ منظره ای حیرت برانگیز را خلق کرده است. پارک ملی Ordesa and Monte Perdido که عنوان اولین پارک ملی اسپانیا را به خود اختصاص داده و زیستگاه گونه های متنوع حیوانات و گیاهان به شمار می رود از دیگر منطقه ها تفریحی آرگون می باشد. علاوه بر این منطقه شهرهای بارسلون، مادرید و جزایر اسپانیا نیز آب و هوایی عالی در نیمه اول فصل پاییز دارند.

پراگ در چک؛ شهری که زیباترین پاییز اروپا را دارد

پراگ را مرکز پاییزی اروپا می دانند. شهری که در جمهوری چک قرار گرفته و منظره ها پاییزی بسیار مجذوب کننده دارد. تابش نور خورشید بر درختان و تلالو رنگ های مسی، نارنجی و زرد چهره ای رویایی به شهر بخشیده و قدم زدن در پراگ را به جاذبه ای منحصربه فرد تبدیل کرده است. از این رو اگر کمی هم ذوق عکسی داشته باشید می توانید تصاویری بی نقص از پاییز را به ثبت رسانید. نکته مثبت دیگر اینکه در فصل پاییز می توانید دور از تراکم حضور گردشگران و در آرامش کامل از جاذبه های تاریخی شهر بازدید کنید. پل چالز، برج پترین، قلعه پراگ، میدان قدیمی شهر و مجسمه های رقصان از مکان های دیدنی پراگ هستند.

پرتشایر در اسکاتلند؛ رنگارنگترین پاییز اروپا

با شکوه و چشم نواز دو صفتی ست که برای توصیف پرتشایر در اسکاتلند به کار می رود. این شهر بسیار زیبا از طریق دریاچه ها و رودخانه های خروشان احاطه شده و قدم زدن در آن ما را به جهانی فیلم و قصه های اروپایی می برد. با رسیدن فصل پاییز درختان پرتشایر به رنگ مسی، طلایی، نارنجی و زرد درآمده و تصویری کارت پستالی را به وجود می آورند. شما می توانید در یک گردش پاییزی از تپه Knock Hill بالا رفته و یک پیاده روی عالی در پرتشایر را تجربه کنید. Loch Tummel وPass Killiecrankie از دیگر نقاط دیدنی این شهر زیبای اسکاتلندی هستند.

کامبریا؛ شهر تشریفاتی انگلستان

کامبریا نه یک شهر واقعی بلکه از منطقه ها تشریفاتی انگلیس است که سراسر آن را دریاچه های خروشان و درختان انبوه فرا گرفته و منظره های غیر قابل وصف دارد. رستوران ها و کافه های کابریا همگی با الهام از طبیعت طراحی شده و می توان با نشستن در آن ها و نوشیدن چای یک فنجان چای انگلیسی چند ساعتی را به تمدد اعصاب پرداخت. در طبیعت کامبریا که قدم بزنید درختان کاج و راش، قله های سر به فلک کشیده و دریاچه هایی که تصویر برگ درختان را در آب های شفاف خود منعکس می کنند فکر شما را افسون کرده و حسابی شگفت زده تان می کنند. کامبریا انگلستان را می توان از بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی در اروپا دانست. جهت رزرو با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

کشور های آسیایی برای سفر در پاییز

کشورهای آسیایی به ویژه کشورهای جنوب شرقی آسیا و منطقه ها خاورمیانه بهترین مقاصد برای سفرهای پاییزی هستند. مقاصدی که با فرا رسیدن پاییز نه سرد می شوند و نه بارانی بلکه در بهترین حالت آب و هوایی قرار می گیرند. پاییز در این منطقه ها رنگ و بویی کاملا متفاوت دارد. فصلی که آب و هوای آن در بهترین حالت ممکن قرار داشته و همه چیز برای لذت بردن از تفریحات آبی و بازدید از جاذبه های تاریخی آماده است. حتی بسیاری از گردشگران اروپایی کشورهاییی مانند بالی، تایلند، دبی و سنگاپور را برای گذراندن تعطیلات زمستانی خود انتخاب می کنند. در ادامه با بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی در قاره آسیا آشنا می شویم.

بالی؛ مقصد بهشتی آسیا

سفر به بالی نه فقط یک تفریح بلکه ورود به جهانیی ناشناخته و پر چالش است. جهانیی که می توان در آن هم اوج هیجان و هم نهایت آرامش را تجربه کرد. بالی معروف است به بهشت گمشده آسیایی چرا که طبیعت بی نظیر آن چشم ها را به خود خیره کرده و تحسین هر بیننده ای را برمی انگیزد. اما این جزیره بهشتی در فصل پاییز آب و هوایی بسیار عالی دارد چرا که با رسیدن ماه اکتبر دمای هوا نسبت به تابستان کاهش پیدا کرده و بارش باران های موسمی نیز موقف می شود. در این فصل می توانید در میان منطقه زیبای اوبود قدم زده، فیل سواری کنید و نهایت لذت را از تفریحات متنوع آبی ببرید. جهت رزرو می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

گوا؛ جزیره ای متفاوت در هند

گوا جزیره ای ست هندی که چهره ای کاملا متفاوت از این کشور را به گردشگران نشان می دهد. در گوا خبری از سنت های هندی نیست بلکه همه چیز در به روزترین حالت ممکن قرار داشته و گردشگران می توانند تعطیلاتی لوکس و خاطره انگیز را تجربه کنند. این جزیره از بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی در قاره آسیا به شمار می رود. گوا در فصل پاییز هوایی بسیار عالی دارد و با بهترین امکانات از میهمانان خود پذیرایی می کند. گشت با کشتی کروز، بازدید از منطقه گوای قدیم، قلعه آگودا، معبد شانتادورگا و گشت و گذار در سواحل از تفریحات و جاذبه های گوا هستند. جهت رزرو می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

نپال؛ خانه بلندترین قله جهان

نپال از جمله مقاصدی ست که مخاطبان خاص خود را دارد. هر چند که تعداد گردشگران سالیانه نپال به پای دبی و استانبول نمی رسد اما افرادی که از این کشور دیدن کرده اند زیبایی محض را در توصیف آن به کار می برند. نپال به واسطه حضور قله اورست طبیعتی بی نقص دارد. موقعیت مکانی این کشور دلیلی بر آن شده تا به یکی از بهترین مقصد خارجی برای سفر پاییزی تبدیل شود. پس اگر طرفدار ترکینگ و کوهنوردی هستید سفر به نپال را در فصل پاییز به شما پیشنهاد می دهیم. جهت رزرو می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

دبی؛ مدرنترین شهر آسیایی

شهر دبی به عنوان یکی از مقاصد پر رفت و آمد ایرانیان نیاز به تعریف و توصیف ندارد. این شهر با پشت سرگذاشتن مرزهای تکنولوژی نه فقط در میان ایرانیان بلکه در میان گردشگران سایر کشورها نیز محبوب بوده و نامی پرآوازه دارد. پاییز بهترین فصل برای سفر به دبی و لذت بردن از تفریحات آبی و غیر آبی این مقصد است. چرا که با توجه به موقعیت مکانی دبی، تابستان هوا بسیار گرم بوده و نمی توان از کل روز برای گشت و گذار استفاده کرد. جهت رزرو می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

تایلند؛ کشور لبخندها

بانکوک، پوکت و پاتایا مقاصدی هستند که نامی پر آوازه در میان گردشگران ایرانی دارند. تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و پاییز بهترین فصل سفر به این مقصد محسوب می شود. شما می توانید در فصل پاییز به این کشور زیبا سفر کرده و حسابی خوش بگذرانید. جهت رزرو می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

پاییز؛ بهترین فصل سفر به آفریقای جنوبی

اما در انتهای مطلب به یکی از زیباترین و خاص ترین مقاصد سفر در پاییز می رسیم. تور آفریقای جنوبی پکیجی لوکس که فراتر از دریا و جاذبه های تاریخی، گردشگران را با خود با دل جنگل های بکر برده و با سافاری های مجذوب کنندهی که دارد زندگی نادرترین حیوانات جهان را به نمایش می گذارد. اگر شما هم طرفدار سفر به مقاصد خاص هستید جهت رزرو می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

منبع: ستاره ونک

به "بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقاصد خارجی برای سفر پاییزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید