25 هزار طرح اشتغال به بهر ه برداری رسید

به گزارش وبلاگ دوین، تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به رشد سه برابری تسهیلات اشتغال این صندوق در دولت سیزدهم، از بهره بردای 25 هزار طرح با حمایت اقتصادی صندوق در هفته دولت اطلاع داد.

25 هزار طرح اشتغال به بهر ه برداری رسید

به گزارش ایسنا، نعمت الله رضایی درباره مقدار تسهیلات پرداختی صندوق در یکسال گذشته، اظهار کرد: فرایند پرداخت تسهیلات صندوق از زمان استقرار دولت سیزدهم نسبت به مدت مشابه دولت قبل رشد سه برابری داشته است به نحوی که از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، 55 هزار فقره تسهیلات اشتغال زا به مقدار 7000 میلیارد تومان با هدف ایجاد اشتغال و برطرف موانع فراوری پرداخت شده است.

وی اضافه نمود: سال جاری از محل تسهیلات اعطایی صندوق کارآفرینی امید نزدیک به 180 هزار شغل نو به وجود آمده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان می دهد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به بهره بردای 25 هزار طرح اشتغالزا با حمایت اقتصادی صندوق در هفته دولت، از تخصیص 24 هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور احیای واحدهای راکد و نیمه فعال اطلاع داد و گفت: 24 هزار میلیارد تومان از سرمایه های راکد یا کمتر از 50 درصد استفاده به چرخه فراوری برگشته اند.

به گفته رضایی، بر اساس هدفگذاری اجرا شده سال جاری صندوق باید به 100 هزار طرح اشتغالزا تسهیلات پرداخت کند که از این تعداد تا به امروز به بیش از 23 هزار و 500 طرح تسهیلات پرداخت شده است.

وی اضافه نمود: این 100 هزار طرح شامل طرح های خرد و کوچک و معیشت محور در بخشهای کشاورزی، صنعت، معدن و خدمات هستند که با اولویت منطقه ها محروم و کم برخوردار و منطقه ها روستایی دنبال می شوند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "25 هزار طرح اشتغال به بهر ه برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 هزار طرح اشتغال به بهر ه برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید