گل گهر اتاق فکر بزرگی دارد، فضای آلوده ای بعدازبازی با ذوب ایجادشد

به گزارش وبلاگ دوین، حمید عبداللهی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم ماشین سازی برابر گل گهر سیرجان در تبریز گفت: فردا باید به مصاف تیمی برویم که تنها تیم ایرانی است که سه مربی داخلی در کادر فنی دارد و این نشان از پویایی اتاق فکر و بزرگی آنها دارد.

گل گهر اتاق فکر بزرگی دارد، فضای آلوده ای بعدازبازی با ذوب ایجادشد

وی با بیان اینکه گل گهر یکی از تیم های برتر ایران از لحاظ ساختار مالی و فنی است، ادامه داد: فردا بازی مهمی است و می خواهیم در این بازی پیروز شویم.

عبداللهی با اشاره به اینکه صندلی تیم گل گهر درخور کیفیت فنی آنها نیست، اضافه نمود: امیدوارم در بازی فردا بازیکنان باغیرت و باهمت ما پیروز از زمین خارج شوند.

مربی تیم فوتبال ماشین سازی در مورد حواشی بازی قبل تیمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: ما در آن بازی خوب کار کردیم و پیروز شدیم ولی متأسفانه کار عظیم بازیکنان ما دیده نشد و همه اسیر هجمه های مسموم بعد از بازی شدند.

وی با اشاره به اینکه فضای آلوده ای بعداز بازی با ذوب ایجاد شد، گفت: داور بازی با شجاعت تمام سه پنالتی اعلام نمود و اشتباهات اتفاق افتاده از سوی یاری داور بود.

عبداللهی در مورد مصدومان و محرومان تیمش نیز گفت: مصدومی برای بازی فردا نداریم ولی عزیز معبودی و قائم اسلامی خواه محروم هستند و در بازی فردا نمی توانند ما را همراهی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "گل گهر اتاق فکر بزرگی دارد، فضای آلوده ای بعدازبازی با ذوب ایجادشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل گهر اتاق فکر بزرگی دارد، فضای آلوده ای بعدازبازی با ذوب ایجادشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید