کرملین: زود است که درباره بهبود روابط با آمریکا حرف بزنیم

به گزارش وبلاگ دوین، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی این کشور با اشاره به ملاقات ولادیمیر پوتین و جو بایدن در ژنو گفت، هنوز خیلی زود است که درباره گرمی روابط بین دو کشور صحبت گردد.

کرملین: زود است که درباره بهبود روابط با آمریکا حرف بزنیم

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دوین، سخنگوی کاخ کرملین با تاکید بر زمان بر بودن بهبود روابط روسیه و آمریکا بعد از ملاقات اخیر روسای جمهور دو کشور تاکید نمود، زود است که درباره گرم شدن روابط مسکو و واشنگتن صحبت گردد.

به گزارش خبرگزاری تاس، دیمیتری پسکوف در مصاحبه با شبکه روسیا 24 بیان کرد، بعد از نشست ژنو (بین پوتین و بایدن) تغییری در روابط دوجانبه روسیه و ایالات متحده ایجاد نکرده است و به حداقل چند ماه برای گرم شدن روابط احتیاج خواهد بود.

سخنگوی کاخ کرملین گفت: سوالاتی درباره روابط روسیه و ایالات متحده باقی است. قطعا با گذشت دو هفته (از ملاقات روسای جمهور روسیه و آمریکا در ژنو) اوضاع تغییر نمی یابد. می دانید موضوع شبیه به چیست؟ شبیه یک بیماری فراموش شده است: شما آغاز به مصرف دارو می کنید و اثر آن فقط در چند روز مشاهده می گردد. در اینجا هم ما باید ماه های خاصی صبر کنیم تا حداقل تمایلی به سمت گرم شدن روابط دو جانبه را احساس کنیم.

به گفته پسکوف، مساله روابط دوجانبه با آمریکا باعث دغدغه شهروندان روسیه است و سوالات در تماس های مستقیم با رئیس جمهور ولادیمیر پوتین شامل این موضوع بوده است. سخنگوی کاخ کرملین اضافه نمود: مسائل بین المللی خیلی کمتر روس ها را نگران می نماید.

تاکید سخنگوی ولادیمیر پوتین بر زمان بر بودن تاثیر ملاقات دو هفته قبل روسای جمهور روسیه و آمریکا بر بهبود روابط دو کشور در حالی اجرا شده که به دنبال این ملاقات در ژنو، سفرای مسکو و واشنگتن به محل کارشان در سفارت خانه های دو کشور برگشتند.

به رغم توافق پوتین و بایدن برای بازگشت سفرا، تنش ها در روابط روسیه و آمریکا بر سر مسائلی از قبیل ادعای واشنگتن درباره دست داشتن مسکو در حملات سایبری و اختلافات بر سر اوکراین و تحرکات ناتو در مجاورت مرزهای روسیه، همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "کرملین: زود است که درباره بهبود روابط با آمریکا حرف بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرملین: زود است که درباره بهبود روابط با آمریکا حرف بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید