پشیمانی خانم مدل از خالکوبی بر روی صورتش!

به گزارش وبلاگ دوین، لوتی ماس مدل 25 ساله امیدوار است که پاک کردن خالکوبی اخیرش، آغاز فصل جدیدی در زندگی او باشد.

پشیمانی خانم مدل از خالکوبی بر روی صورتش!

به گزارش وقت صبح، خانم مدل قبلا آرزو می کرد هوادارانش به خالکوبی او عادت نمایند و آن را دوست داشته باشند. با این حال لوتی ماس به دوستان نزدیکش گفته است که تصمیم دارد تا این خالکوبی را با یاری لیزر پاک کند.

لوتی که با انتشار عکس هایی از خالکوبی صورت خود باعث شگفت زدگی هواداران شده بود بار ها به دفاع از آن برخواسته است. او گفته است که این روشی بود که پس از سال ها تحت کنترل بودن بتواند آزادی خود را به تمام جهان نشان دهد.

با این حال، لوتی از آن موقع به دوستانش گفته است که در نگاهی به گذشته، این خالکوبی را نشان دهنده زمان منفی در زندگی خود می بیند. او که اکنون در شرایط بسیار بهتر و سالم تری است، می خواهد این خالکوبی را کاملا پاک کند.

یکی از دوستان تازه این خانم مدل اعلام نموده است که او در ابتدا کاملا این خالکوبی را پذیرفته بود. اما اکنون تنها چیزی که لوتی می خواهد پاک کردن کامل آن است.

لوتی حتی همین حالا نیز برای شرکت در رویداد ها و عکاسی هایش این خالکوبی را با یاری لوازم آرایشی می پوشاند.

اکنون برای لوتی این خالکوبی نشان دهنده زمانی از زندگی اش است که بسیار ضعیف بود. او از آن موقع فصل تازهی را در زندگی خود شروع نموده است.

او می خواهد این خالکوبی که یادآور دوران تاریکی از زندگی اش است را برای همواره پاک کند.

لوتی خواهر ناتنی و کوچکتر سوپرمدل مشهور کیت ماس است. به گزارش وقت صبح لوتی این خالکوبی را به صورت کاملا ناگهانی و زمانی که کاملا هوشیار نبود در تعطیلات خود در بالی انجام داده است.

لوتی که به تازگی در نمایشگاه برند PrettyLittleThing در لندن شرکت نموده است، خالکوبی صورت خود را با لوازم آرایشی کاملا پوشانده بود.

منبع: فرارو

به "پشیمانی خانم مدل از خالکوبی بر روی صورتش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشیمانی خانم مدل از خالکوبی بر روی صورتش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید