همه چیز درباره سریال The Winchesters

به گزارش وبلاگ دوین، سریال سوپرنچرال (Supernatural) سرانجام پس از 15 سال در پاییز سال 2020 میلادی به کار خود در شبکه سی دابلیو سرانجام داد. با این حال، همچنان داستان هایی از طولانی ترین سریال فانتزی تاریخ به جای مانده است، به خصوص داستان های مربوط به پدر و مادر سم و دین وینچستر که در سریال وینچسترها (The Winchesters) به آن ها پرداخته خواهد شد.

همه چیز درباره سریال The Winchesters

سریال وینچسترها پیش درآمدی برای سریال سوپرنچرال به شمار می رود که مطمئنا مورد پسند هواداران این مجموعه قرار خواهد گفت. به خصوص اینکه ستاره سریال اصلی یعنی جنسن اکلس (Jensen Ackles) در ساخت این سریال تازه نیز دخیل است. مطمئنا پس از خبرهای ناامیدنماینده در خصوص دیگر نسخه های فرعی از سریال سوپرنچرال، ساخت سریال وینچسترها می تواند برای هواداران این فرنچایز خبر بسیار خوبی باشد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این سریال بپردازیم.

ایده ساخت سریال وینچسترها را جنسن اکلس به همراه همسرش دنیل مطرح نموده اند. این سریال قرار است به آنالیز تاریخچه خانواده وینچستر و به خصوص مری و جان وینچستر بپردازد که پدر و مادر سم و دین هستند. این سریال قرار است به تاریخچه فعالیت مری به عنوان یک شکارچی و بعلاوه سازمان مردان کلام بپردازد و نیم نگاهی از آغاز اتفاقات در زندگی وینچسترهای جوان را به نمایش در خواهد آورد.

داستان سریال The Winchesters

بیننده های سریال سوپرنچرال مطمئنا با وینچسترها آشنایی کامل دارند. در این سریال، وینچسترها به عنوان آخرین خط دفاع بشریت در مقابل نیروهای شریر به تصویر کشیده اند و شکارچیانی هستند که با انواع شیاطین و هیولاها دست و پنجه نرم می نمایند. با این حال، آن ها دانش، مهارت و روحیه مبارزه خود را از گذشتگان خود بدست آورده اند.

سریال وینچسترها نگاهی بهتر از زندگی جان وینچستر و مری کمپبل را برای بیننده ها به نمایش می گذارند و نشان می دهد که پدر و مادر سم و دین چطور به عنوان افرادی کاملا متفاوت به یکدیگر رسیده اند و بچه ها خود را بزرگ نموده اند. اتفاقات سریال در سال 1972 میلادی جریان دارد که در آن، جان جوان با بازی دریک راجر (Drake Rodger) از جنگ ویتنام برگشته و حالا در پی پیدا کردن هدف زندگی خودش و بعلاوه ناپدید شدن مرموز پدرش است. دیدار او با مری کمپبل با بازی مگ دانلی (Meg Donnelly) نگاه و درک او نسبت به دنیا را تغییر می دهد و حالا جان نیز سعی دارد تا در مبارزه با نیروهای شیطانی به او یاری کند.

مری کمپبل نیز در این میان، مسائل خودش را دارد و پس از مرگ دوست صمیمی اش، در پی آن است تا از شغلش به عنوان یک شکارچی نیروهای اهریمنی کناره گیری کند. با این حال، زمانی که پدر او نیز ناپدید می گردد، او باید همچنان به فعالیتش در مبارزه با نیروهای شیطانی ادامه بدهد. گم شدن پدر هر دو کاراکتر اصلی باعث می گردد تا مری و جان با یکدیگر همکاری داشته باشند.

بازیگران سریال The Winchesters

جنسن اکلس که به عنوان خالق سریال وینچسترها شناخته می گردد، بار دیگر نقشش به عنوان دین را در این سریال بازآفرینی می نماید و داستان سریال را روایت خواهد نمود. اکلس علاوه بر اینکه راوی سریال وینچسترها به شمار می رود، تهیه نماینده اجرایی آن نیز است.

در سریال وینچسترها مگ دانلی (Meg Donnelly) نقش مری کمپبل جوان را بازی می نماید که مادر برادران وینچستر است. او در سن 19 سالگی به فکر آن است تا شغل خانوادگی اش به عنوان شکارچی را رها کند و زندگی آرامش بخشی را در پیش بگیرد اما دیدار سرنوشت سازش با جان وینچستر و بعلاوه ناپدید شدن پدرش مانع از این کار می گردد.

در این سریال، دریک راجر نیز نقش جان وینچستر جوان را به تصویر می کشد که پدر سم و دین وینچستر است. دریک در جهت خود برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ناپدید شدن پدر خودش و بعلاوه اسرار پیرامون میراث خانواده وینچستر، با مری آشنا می گردد.

بیانکا کالیج (Bianca Kajlich) دیگر بازیگر سریال وینچسترها محسوب می گردد و نقش مادر جان به نام میلی وینچستر را بازی خواهد نمود که سعی دارد از پسرش در برابر خطرهای دنیای فراطبیعی محافظت کند و به همین علت نیز میراث واقعی خانواده اش را پنهان می نماید. اما او می داند که هیچ چیز جلوی جان را نمی گیرد که به جستجویی برای پیدا کردن پدر گمشده خودش مشغول نگردد.

نیدا خورشید (Nida Khurshid) نیز در سریال وینچسترها نقش شکارچی بسیار باهوش و موفقی به نام لاتیکا دیسای را بازی خواهد نمود که با مری و جان برای پیدا کردن جواب هایی در خصوص پدران گمشده شان همراه می گردد. جوجو فلیتس (Jojo Fleites) نیز نقش مبارزی بسیار با اعتماد به نفس به نام کارلوس سروانتز را بازی خواهد نمود که به این تیم از شکارچی ها می پیوندد و مطمئنا اعتماد به نفس و روحیه شوخ او می تواند در موقعیت های مختلف به این تیم یاری کند.

در کنار او نیز دمیتریا مک کینی (Demetria McKinney) نقش مالک فروشگاه کتاب به نام آدا مونرو را بازی می نماید که تدارکات برای این شکارچیان جوان در راه مبارزه با نیروهای فراطبیعی را فراهم می آورد. بریجت ریگان (Bridget Regan) نیز دیگر بازیگر سریال وینچسترها به شمار می رود که نقش یک دی جی به نام راکین راکسی را بازی خواهد نمود.

تاریخ پخش سریال The Winchesters

فیلمبرداری فصل اول سریال وینچسترها در نیو اورلئانز اجرا شده و بنابر اعلام قبلی، پخش سریال از تاریخ 11 اکتبر سال 2022 میلادی (سه شنبه 19 مهر 1401) از شبکه سی دابلیو آغاز شده است. باقی قسمت ها نیز به صورت هفتگی در روزهای سه شنبه هر هفته پخش خواهند شد.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "همه چیز درباره سریال The Winchesters" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال The Winchesters"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید