دلیل فوت دانشجوی دانشکده نفت اعلام شد

به گزارش وبلاگ دوین، رئیس بیمارستان سینای کارون جزئیات درگذشت دانشجوی دانشکده نفت را شرح داد.

دلیل فوت دانشجوی دانشکده نفت اعلام شد

دکتر احمد مشکورنیا رئیس بیمارستان سینای کارون گفت: در ساعت 55 :22 شنبه شب (7 آبان ماه) یکی از دانشجویان (پسر) خوابگاه دانشگاه صنعت نفت (واقع در شهرستان کارون) به اورژانس این بیمارستان منتقل شد. بیمار در ابتدا خواب آلود بود و به دلیل مصرف تعداد زیادی قرص به وسیله آمبولانس 115 به اورژانس بیمارستان منتقل شده بود.

وی اضافه نمود: بیمار سابقه بیماری اعصاب و روان و افسردگی شدید داشته و تحت درمان دارویی بوده است. وی قبل از اعزام به اورژانس، از چهار نوع دارو به تعداد زیاد مصرف نموده بود که این داروها اثر جانبی از جمله آسیب به کبد، ایجاد اختلال در سیستم تنفسی و اختلال در سیستم قلب دارند.

مشکورنیا با بیان اینکه پس از انتقال، آنالیز و مراقبت پزشکی برای بیمار انجام شد، گفت: درمان های لازم بلافاصله انجام شد و در ساعت 30 دقیقه بامداد به وسیله پزشک مسمومیت ویزیت شد و دستور دارویی داده شد.

وی اضافه نمود: بیمار در ساعت 9:50 امروز (8 آبان ماه) دچار اختلال در تنفس شد و سطح هوشیاری بیمار نیز کاهش پیدا کرد بنابراین به اتاق احیاء منتقل و لوله گذاری تنفسی انجام شد و بیمار زیر دستگاه تنفس مصنوعی نهاده شد اما در ساعت 30: 10 دچار ایست قلبی شد.

رئیس بیمارستان سینا گفت: عملیات مجددا برای احیای بیمار انجام شد ولی متاسفانه احیاء موفقیت آمیز نبود و بیمار در ساعت 5: 11 فوت شد.

وبلاگ دوین خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دلیل فوت دانشجوی دانشکده نفت اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل فوت دانشجوی دانشکده نفت اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید