سفر به ایرلند ، مکان های زیبایی که حتما باید به آنها سفر کنید!

به گزارش وبلاگ دوین، از فرهنگ غنی گرفته تا طبیعت زیبا و مجذوب کننده ایرلند را می توان یکی از فوق العاده ترین مقاصد گردشگری به حساب آورد. این کشور کوچک با طبیعتی خاص و منحصر به فرد از پوشش گیاهی غنی برخوردار است. انبوهی از رودخانه ها و کوهستان های فراخ در کنار صخره های ساحلی مجموعه ای کامل را در اختیار گردشگران تور مسافرتی ایرلند قرار می دهند. از دیگر مزیت هایی که می توانید در ایرلند از آن به نحو مطلبوب بهره ببرید رفتار صمیمی و محبت آمیز مردم این کشور است که بیش از پیش موجب جذب گردشگر ها و گردشگران به ایرلند و مجذوب کنندهیت های خاص این کشور می گردد. در ادامه قصد داریم سفری کوتاه داشته باشیم به مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری این کشور با خبرنگاران همراه باشید.

سفر به ایرلند ، مکان های زیبایی که حتما باید به آنها سفر کنید!

Galway

این شهر به عنوان بزرگ ترین شهر در ایرلند غربی محسوب می گردد. این شهر با مجموعه ای از دیدنی ها چشم هر گردشگری را به خود خیره می نماید. از خیابان های سنگ فرش گرفته تا ساختمان های مجذوب کننده و دیدنی. این امکان در اختیار شما قرار گرفته تا از معروف ترین گروه های موزیک در این شهر بازدید کنید و اجرای زنده آنها نهایت لذت را ببرید. اگر در قالب تور نوروزی به ایرلند سفر کردید و علاقه مند به شناخت فرهنگ خالص ایرلندی بودید این شهر می تواند همان نقطه ای باشد که در پی آن هستید.

Aran Islands

این جزیره در قسمت غربی ایسلند واقع شده و یکی از مجذوب کننده ترین مناطقی است که می توان در ایرلند به آن سفر کرد. این جزیره جزو نواحی سنتی ایرلند است که همچنان آداب و رسوم خود را حفظ نموده و به فرهنگ گذشته پایبند و وفادار مانده. این امکان در اختیار گردشگران قرار گرفته تا در قالب تور طبیعت گردی از جای جای این جزیره بازدید کنند و تور مسافرتی خارق العاده ای را تجربه کنند.

Dingle Peninsula

به جرات می توان گفت که این منطقه از زیباترین نواحی زمین است. به همین علت اگر از علاقه مندان به طبیعت و مجذوب کنندهیت های خاص آن هستید می توانید با مراجعه به یکی از آژانس های مسافرتی با تورطبیعت گردی Dingle Peninsula همراه شوید. این منطقه به علت برخورداری از طبیعتی زیبا مورد توجه اغلب گردشگران است همین جریان موجب شده که بتوان رستوران های بی نظیری را در جای جای آن مشاهده کرد. می توانید با اقامت در این فضا آرامشی وصف نشدنی را تجربه کنید و از ایرلند نهایت لذت را ببرید.

Glendalough

تنها با طی کردن چند کیلومتر از جنوب دابلین به این شهر خارق العاده و دیدنی می رسید که تاریخ احداث آن به قرن 6 میلادی می رسد. می توان اصیل ترین ایرلندی ها را در این محدوده مشاهده کرد به همین علت است که بیشتر گردشگران تور مسافرتی ایرلند به سمت این ناحیه کشیده می شوند این منطقه جدای از مجذوب کنندهیت های فرهنگی طبیعتی خارق العاده دارد و در کنار جنگل های انبوه مجموعه ای عالی را در اختیار گردشگران تور طبیعت گردی قرار می دهد. این امکان در اختیار شما قرار گرفته که با سفر به ایرلند از زیباترین ها برخوردار شوید و تجربه ای فوق العاده از سفر را در کارنامه خود ثبت کنید.

منبع: همگردی

به "سفر به ایرلند ، مکان های زیبایی که حتما باید به آنها سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به ایرلند ، مکان های زیبایی که حتما باید به آنها سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید