خبرنگاران پورباقر دربی شمال کشور در لیگ دسته اول را قضاوت می نماید

به گزارش وبلاگ دوین، رشت - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت : با اعلام اسامی قضاوت کنندگان هفته سیزدهم لیگ دسته اول از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال گروه داوری بازی دربی شمال کشور تعیین شد و محمدباقر پورباقر بازی تیم های شهرداری بندر آستارا و رایکا بابل را قضاوت می نماید.

خبرنگاران پورباقر دربی شمال کشور در لیگ دسته اول را قضاوت می نماید

علیرضا وهابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ دوین گفت: بر این اساس محمد باقر پورباقر بازی تیمهای فوتبال شهرداری بندرآستارا و رایکا بابل را بعنوان یکی از بازی های دربی شمال کشور قضاوت خواهد نمود.

وی ادامه داد: همچنین جعفر رهبرفام و محمد گوهری نژاد به عنوان یاری داور در بازی تیم های شهرداری بندر آستارا و رایکا بابل حضور می یابند، مهدی نور محمدی به عنوان داور چهارم و کریم اصغرزاده نیز ناظر گروه داوری دربی تیمهای شمال کشور در لیگ دسته اول هستند.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا یکی از نمایندگان گیلان و تیم رایکا بابل نیز نماینده استان مازندران است، این ملاقات یکی از بازی های نمایندگان شمال کشور است که امیدواریم یک بازی زیبا همراه با قضاوت خوب باشد.

وی افزود: تا سرانجام هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم شهرداری بندر آستارا با 18 امتیاز در مکان هفتم و تیم فوتبال رایکا بابل با 16 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان با اشاره به بازی سایر نمایندگان استان اظهار داشت: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ملاقاتی همزمان باید در هفته سیزدهم لیگ دسته اول کشور در کرمان رو در روی تیم مس و تیم چوکا تالش نیز در ملاقاتی خارج از خانه مقابل تیم استقلال ملاثانی قرار بگیرد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان 18 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می نمایند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پورباقر دربی شمال کشور در لیگ دسته اول را قضاوت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پورباقر دربی شمال کشور در لیگ دسته اول را قضاوت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید