واکنش متفاوت گل محمدی در خصوص بازگشت کی روش ، 3 تیم در لیگ بیشتر از ما هزینه کردند ، دیاباته را باید 2 ماه پیش جذب می کردیم

به گزارش وبلاگ دوین، سرمربی پرسپولیس می گوید حداقل 3 باشگاه بیشتر از این تیم در جابجایی هزینه کرده است.

واکنش متفاوت گل محمدی در خصوص بازگشت کی روش ، 3 تیم در لیگ بیشتر از ما هزینه کردند ، دیاباته را باید 2 ماه پیش جذب می کردیم

به گزارش وبلاگ دوین پرسپولیس باید فردا در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هوادار برود. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از این بازی گفت: هفته پنجم لیگ برتر است و امتیازهای مهمی در پیش است. این امتیازات به تیم قهرمان خیلی کمک می کند. هدف ما کسب سه امتیاز این بازی است و مقابل تیمی بازی داریم که خیلی سخت کوش و فنی است. هوادار ایده های خوبی در زمین دارد و بازیکنان جوان و باتجربه ای دارد. ما بازی راحتی نخواهیم داشت و بازی دشواری در پیش خواهد بود.

او ادامه داد: شرایط زمین و ورزشگاه برای این بازی مناسب نیست و نمی توان کارهای تاکتیکی انجام داد و بازی روی توپ های بلند و مسائل فیزیکی پیش خواهد رفت. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما دوست داریم فوتبال بازی کنیم و فوتبال مان روی زمین باشد اما شرایط بازی فردا فرق دارد. با توجه به بازدیدی که از ورزشگاه داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که شرایط زمین خوب نیست و در این زمین 3 تیم بازی می کنند و چند تیم در این زمین تمرین می کنند. این مساله جای تاسف دارد. هر سال باید به امکانات اضافه شود و بهتر شود اما این طور نیست و باید نظارت بیش تری صورت بگیرد. از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار داریم تا به این مسائل توجه کنند.

یک شهر هتل و امکانات دارد، یک فقط شهر زمین

وی ادامه داد: در برخی شهرها می بینیم که فرودگاه و هتل ندارند اما ورزشگاه دارند اما در شهری دیگر هتل و فرودگاه دارد اما ورزشگاه مناسبی ندارد. این شرایط برای برگزاری رقابت های لیگ برتر مطلوب نیست. ما از نظر امکاناتی ضعیف و فقیر هستیم و برنامه ای هم برای ورزشگاه ها و هتل ها نداریم. امکاناتی که برای تیم لازم است، وجود ندارد. خودمان هم همین شرایط را داریم. الان شرایط چمن ما هم خوب نیست. در چمن آزادی، ما و استقلال و تیم ملی بازی می کنند. ما دنبال کیفیت هستیم و می خواهیم هواداران از فوتبال لذت ببرند و می خواهیم شرایط برگزاری مسابقات مهیا شود. چمن ورزشگاه ها شرایط خوبی ندارد و این گلایه ای بود که باید مطرح می کردم که شاید کسی به خودش بیاید و این مسائل را حل نماید. امیدوارم بازی خوبی را ببینیم و سه امتیاز مسابقه را به دست بیاوریم. ما شرایط خوبی از نظر روحی و روانی داریم و بازیکنان روز سختی را در پیش دارند و باید با شرایط مقابله کنند که غیرقابل پیش بینی است و ما نباید در مقابل این شرایط غافلگیر شویم و باید عملکرد خوبی داشته باشیم.

3 تیم بیشتر از ما هزینه کرده اند

گل محمدی درباره هزینه های باشگاه پرسپولیس گفت: من شخصا دوست دارم درباره مسائل فنی صحبت کنم. این صحبت ها و برآورد ها غیرواقعی است. من 3 تیم را می شناسم که هزینه های شان از ما بالاتر است. بقیه تیم ها را خبر ندارم اما این مساله مشخص است که ما بر اساس نیاز و خواسته های خود هزینه و یارگیری کردیم. نمی خواهم ذهنم را درگیر کنم و باشگاه باید خودش این مسائل را مدیریت کند.

دیاباته به بازی فردا نمی رسد

او درباره شرایط شیخ دیاباته گفت: این بازیکن به بازی پیش رو نمی رسد. شرایط جسمانی دیاباته مهیا نیست و چند هفته ای کار دارد. اگر این انتقال 2 ماه پیش صورت می گرفت، اتفاق بهتری می افتاد اما از باشگاه به خاطر جابجایی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم. ما در مجموع یارگیری خوبی داشتیم و بازیکنان جذب شده عاشق پرسپولیس بودند و از پیشنهادات بهتر گذشتند و الان یک تیم خوبی را جمع کردیم و اینجا احساس آرامش داریم و کارها را پیش می بریم.

سرمربی پرسپولیس درباره دعوت شدن بازیکنان تیمش به اردوی تیم ملی گفت: این مساله تاثیر خوبی روی تیم نخواهد گذاشت. ما نیاز داریم که بازیکنان کنار هم باشند و هماهنگ باشند. این باعث افتخار ماست که از پرسپولیس، 9 بازیکن به تیم ملی دعوت شدند. برای من و باشگاه، تیم ملی اولویت بوده است و امیدوارم با یک آمادگی خوب، به جام جهانی برویم.

نظر فوتبالی ها در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی مهم نیست

او درباره برآورد های بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران گفت: فکر می کنم نظرات کارشناسان و فوتبالی ها درباره انتخاب سرمربی تیم ملی مهم نباشد. من نظر خاصی در این رابطه ندارم چون هر چیزی که مطرح می شود، یک حاشیه ای می شود و اتفاقات غیرمنتظره ای رقم می خورد. تصمیم گیری در فوتبال ایران مقداری لحظه ای است و فقط باید گوش های مان را تیز کنیم که چه اخباری شنیده می شود. چیزی که برای من مهم است، موفقیت تیم ملی است و هر کسی که مربی تیم ملی باشد، هر کمکی که باشد، انجام می دهم و برای فدراسیون فوتبال، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

لوکادیا بازی به بازی بهتر می شود

گل محمدی درباره انتقاد به یکی از پیشکسوتان این باشگاه برای جذب دو مهاجم خارجی افزود: ما باید در همه خطوط تقویت می شدیم که خط حمله هم از آن جمله بود. وقتی فصل جابجایی شروع می شود باید تیم تقویت شود که خط حمله هم جزئی از آن است .

وی در مورد آخرین شرایط لوکادیا گفت: او با توجه به دو بازی که انجام داده شرایط بهتری دارد و بازی به بازی بهتر می شود.

مسئله ای در پست دفاع چپ نداریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط مدافعان چپ این تیم گفت: ما در دفاع چپ علی نعمتی، مهدی احمدی و وحید امیری را بعد از بازگشت او خواهیم داشت و مسئله ای در این پست نداریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش متفاوت گل محمدی در خصوص بازگشت کی روش ، 3 تیم در لیگ بیشتر از ما هزینه کردند ، دیاباته را باید 2 ماه پیش جذب می کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش متفاوت گل محمدی در خصوص بازگشت کی روش ، 3 تیم در لیگ بیشتر از ما هزینه کردند ، دیاباته را باید 2 ماه پیش جذب می کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید