سرانجام کار محمد بنا با کشتی فرنگی؟!

به گزارش وبلاگ دوین، با توجه به در پیش بودن مسابقات امید های دنیا، فدراسیون کشتی باید هر چه سریع تر تکلیف سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی را معین کند.

سرانجام کار محمد بنا با کشتی فرنگی؟!

علیرضا دبیر در آخرین نشست خبری اش پیش از اعزام به مسابقات دنیای بلگراد خاطرنشان کرد که باتوجه به اینکه تیم های اعزامی به مسابقات امید های دنیا از بین نفراتی که در چرخه انتخابی تیم ملی حضور داشتند انتخاب خواهند شد، راهنمایی تیم کشتی فرنگی را محمد بنا و حمید سوریان و راهنمایی تیم آزاد را پژمان درستکار و محسن کاوه برعهده خواهند داشت.

کشتی آزاد و فرنگی زیر 23 سال دنیا اواخر مهر و اوایل آبان ماه در اسپانیا برگزار می گردد و تیم های ایران باوجود غیبت در مسابقات قهرمانی امید های آسیا، در پیکار های دنیای حضور خواهند داشت.

با توجه به اینکه محمد بنا در انتها مسابقات دنیای 2022 با شاگردانش خداحافظی نموده و قبل تر از آن هم به فدراسیون کشتی اعلام نموده که قصد ماندن ندارد، به احتمال فراوان او دیگر سرمربی تیم ملی نخواهد بود؛ بنابراین در پیش بودن مسابقات امید های دنیا و اینکه قبلا فدراسیون کشتی اعلام نموده بود که این تیم با راهنمایی بنا و سوریان به اسپانیا خواهد رفت، باعث می گردد که بلافاصله بعد از بازگشت تیم از بلگراد در خصوص جانشین محمد بنا تصمیم گیری گردد.

منبع: فرارو

به "سرانجام کار محمد بنا با کشتی فرنگی؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار محمد بنا با کشتی فرنگی؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید