حرکت جالب کی روش بعد از پیروزی مصر

به گزارش وبلاگ دوین، تیم ملی فوتبال مصر با راهنمایی کارلوس کی روش، نصف راه صعود به رقابت های جام جهانی 2022 قطر را با موفقیت پیمود و شب گذشته توانست به لطف گل بخودی سیلو سیس، سنگال قهرمان جام ملت های آفریقا را شکست داده و در انتظار مسابقه برگشت بماند.

حرکت جالب کی روش بعد از پیروزی مصر

همانطور که انتظار می رفت، نشست خبری پس از بازی با اتفاقات و حواشی خاص و جالبی همراه بود. سرمربی پرتغالی در بخشی از این کنفرانس خطاب به وبلاگ دوین گفت که مصر بازی را برنده شده و علت ناراحتی آنها را نمی فهمد. کی روش بعلاوه تصمیماتش در دوران مربیگری را به خواندن یک آهنگ تشبیه کرد که وبلاگ دوین تنها باید درباره خوب یا بد بودن آن نظرشان را ارائه نمایند.

اما قسمت جالب نشست خبری کارلوس کی روش به بخش انتهای این کنفرانس مطبوعاتی بازمی شود. جایی که سرمربی پرتغالی پس از انتها صحبت هایش گفت هر کسی که از سبک بازی مصر برابر سنگال رضایت دارد، دستانش را بالا بگیرد.

پس از این صحبت ها، خود کی روش به عنوان نخستین فرد دستانش را بالا گرفت و سپس وبلاگ دوین مصری حاضر در کنفرانس مطبوعاتی با خوشحالی از نتیجه به دست آمده و سبک بازی تیم ملی کشورشان، دستشان را بالا گرفتند تا اینگونه رضایت خود از عملکرد تیم کی روش را نشان دهند.

ملاقات برگشت تیم های ملی مصر و سنگال 9 فروردین و به میزبانی یاران سادیو مانه برگزار خواهد شد و دو تیم فینالیست جام ملت های آفریقای جنوبی که چند هفته پیش به مصاف هم رفته بودند، این بار در ملاقات مرگ و زندگی با هم روبرو خواهند شد.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "حرکت جالب کی روش بعد از پیروزی مصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت جالب کی روش بعد از پیروزی مصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید