ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی شروع شد (به همراه مراحل ثبت نام و هزینه آزمون)

به گزارش وبلاگ دوین، داوطلبان جویای کار و علاقه مندان به همکاری با سازمان بزرگ تامین اجتماعی ایران از روز گذشته خودشان را برای نام نویسی در آزمون استخدامی این سازمان آماده کرده اند. آنچنان که معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان اطلاع داده است، از 23 خردادماه 1401 وب سایت برگزاری آزمون آماده ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی است. مهلت ثبت نام در این آزمون هم تا دوم تیرماه 1401 اعلام شده است.

ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی شروع شد (به همراه مراحل ثبت نام و هزینه آزمون)

نحوه نام نویسی و هزینه ثبت نام

همان طور که اشاره شد، ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی از 23 خردادماه 1401 شروع شده و تا پنجشنبه 2 تیرماه هم ادامه دارد. اگر علاقه مند به شرکت در این آزمون هستید می توانید به وب سایت سازمان تامین اجتماعی به آدرس www.Tamin.ir مراجعه کنید و ضمن مطالعه دفترچه آزمون در جریان ریز جزئیات برگزاری این آزمون و شرایط آن هم قرار بگیرید.

آزمون استخدامی این سازمان با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد. از این رو، برای نام نویسی در این آزمون باید به وب سایت ویژه جهاد دانشگاهی برای برگزاری آزمون ها به آدرس www.hrtc.ir مراجعه کنید. متقاضیان واجد شرایط، باید با مراجعه به منوی آزمون در صفحه اول سامانه، بر روی گزینه پرداخت هزینه کلیک کرده و مبلغ 1.250.000 ریال هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت کنند.

همچنین زمان بندی برگزاری آزمون به این ترتیب است که نام نویسی در دوم تیرماه امسال سرانجام می یابد و داوطلبان در بیستم تیرماه می تواند با مراجعه به وب سایت www.hrtc.ir کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. آزمون در روز پنجشنبه 23 تیرماه 1401 در مراکز استان های منتخب برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

فرایند نام نویسی در آزمون به چه ترتیب است؟

برای نام نویسی در این آزمون، هفت مرحله در نظر گرفته شده است. به این ترتیب که بعد از مراجعه به وب سایت، ابتدا باید مدارک مورد نظر را بارگذاری کنید. آنچنان که در دفترچه این آزمون بیان شده، مدارک لازم شامل عکس پرسنلی و تصویر کارت ملی می شود.

مرحله دوم، پر کردن فرم اطلاعات فردی است. در این مرحله باید مشخصات فردی داوطلب در سامانه ثبت شود. در مرحله سوم باید سوابق تحصیلی را ثبت کنید. در مرحله چهارم، سوابق کاری را ثبت می کنید. در مرحله پنجم سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده داوطلب در مراحل قبلی، شغل های قابل انتخاب را نمایش می دهد و داوطلب می تواند از بین آنها تنها یک مورد را به عنوان شغل مورد درخواست خود، انتخاب کند.

وارد کردن اطلاعات تکمیلی و دریافت کد رهگیری هم بخش های سرانجامی مراحل ثبت نام شما در این آزمون است.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی

مثل همه آزمون های استخدامی، این آزمون هم دو دسته شرایط برای استخدام کارکنان خود مشخص کرده است. شرایط عمومی که مثل همه آزمون های استخدامی دولتی است. اما در شرایط تخصصی شرکت در این آزمون موارد زیر ذکر شده است:

  • پذیرفته شدگان آزمون، متعهد خدمت به میزان 5 سال در شهر مورد تقاضای آزمون می باشند.
  • داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام کنند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.
  • معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار استان مربوطه مبنی بر توانایی انجام امور مربوط در عنوان شغلی موردتقاضا قابل پذیرش خواهد بود.
  • مدرک تحصیلی متقاضیان صرفاً بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.
منبع: دیوار

به "ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی شروع شد (به همراه مراحل ثبت نام و هزینه آزمون)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی شروع شد (به همراه مراحل ثبت نام و هزینه آزمون)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید