تحلیل و پایش فضای مجازی با محصولی دانش بنیان، صرفه جویی ارزی دومیلیون دلاری

به گزارش وبلاگ دوین، سامانه ای ایران ساخت، انجام بسیاری از پایش ها را در فضای مجازی و برنامه ریزی ها را انجام می دهد.

تحلیل و پایش فضای مجازی با محصولی دانش بنیان، صرفه جویی ارزی دومیلیون دلاری

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ دوین به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسین غیاثی مهر مدیرعامل شرکت وزین فناوری ایمن که این محصول را فراوری نموده است، گفت: نرم افزار شاهین، رصد و تحلیل تمام محتواهای فراوری و منتشر شده در فضای تحت وب، شبکه های اجتماعی و موبایلی با قابلیت ارسال هدفمند را تسهیل می نماید.

نرم افزار شاهین احتیاج به آنالیز، رصد، تحلیل محتواهای فراوری و منتشر شده در فضای سایبری منتشر شده و به صورت کلی حکمرانی فضای دیجیتال را ممکن می نماید. سامانه شاهین به واسطه قابلیت های جامعی که دارد مورد توجه بعضی کشورها نهاده شد و صادرات و ارزآوری نیز اجرا شده است.

شرکت وزین فناوری ایمن بواسطه فراوری نرم افزار شاهین 7 فرصت شغلی به صورت مستقیم ایجاد نموده است که علاوه بر آن در سایر مجموعه ها نیز با به کارگیری نرم افزار شاهین ده ها فرصت شغلی نیز به صورت غیرمستقیم ایجاد شده است.

از جمله قابلیت های دیگر نرم افزار شاهین، ارسال انواع فایل از جمله ویدیو، عکس، سند، متن و صدا را به هر شماره ای از هرجای دنیا دارد که می توان از این امکانات برخلاف ارسال انبوه به وسیله پیغامک، امکان ارسال انواع محتواهای تبلیغاتی از جمله، کاتالوگ وجود دارد. به این ترتیب کاربر می تواند با کم ترین هزینه بیشترین تعداد محتوا را با کیفیت قابل توجهی ارسال کند تا خریدار یا مصرف کننده نهایی در صورت تمایل با کارفرما ارتباط گیرد.

یکی دیگر از امکانات این سرویس که استفاده از آن را برای کاربران بهینه می کند، امکان شناسایی شماره های بدون واتس اپ و تفکیک آن ها از شماره هایی که واتس اپ دارند است. با استفاده از این امکان هنگام ارسال تنها تمرکز بر روی شماره هایی است که اکانتی در پیغام رسان واتس آپ داشته باشند.

البته با توجه به قوانین داخلی تمام محتواها قبل از ارسال آنالیز می شوند تا محتوای ناخوشایندی برای کاربر نهایی ارسال نگردد.

نرم افزار شاهین 70 درصد مقرون به صرفه تر از نمونه خارجی

نرم افزار شاهین 70 درصد مقرون به صرفه تر از نمونه های خارجی خود است در حالی که همان کارآیی و کیفیت عمل را دارد.

هزینه به صرفه برای شرکت ها و مجموعه ها، شناسایی موقعیت جغرافیایی کاربران و روابط میان کاربران و تحلیل های متنوع از جمله قابلیت های دیگر نرم افزار شاهین است که استقبال را برای خرید این محصول بیشتر نموده است.

فراوری نرم افزار شاهین مانع خروج 2 میلیون دلار ارز از کشور شده است

این مدیر حوزه دانش بنیان با اشاره به این که نرم افزار شاهین صرفه مالی نیز دارد، شرح داد: بواسطه فراوری نرم افزار شاهین، شرکت وزین فناوری ایمن مانع خروج حدود 2 میلیون دلار ارز از کشور شده است و این فضا وجود دارد تا با همکاری و هم افزایی این رقم نیز بیشتر گردد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "تحلیل و پایش فضای مجازی با محصولی دانش بنیان، صرفه جویی ارزی دومیلیون دلاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل و پایش فضای مجازی با محصولی دانش بنیان، صرفه جویی ارزی دومیلیون دلاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید