برگزاری دروس عملی در تابستان، دانشجویان کارشناسی مجوز ورود به دانشگاه را ندارند

به گزارش وبلاگ دوین، رئیس دانشگاه خوارزمی گفت: دانشجویان کارشناسی برای شرکت در کلاس های عملی حق ورود به دانشگاه را ندارند.

برگزاری دروس عملی در تابستان، دانشجویان کارشناسی مجوز ورود به دانشگاه را ندارند

عزیزالله حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی در گفت وگو با خبرنگار ، درباره برگزاری کلاس های عملی اظهار کرد: از آن جایی که پیک چهارم ویروس کرونا بسیار شدید است و همه افراد جامعه را درگیر نموده؛ بنابراین در چنین شرایطی فراخوان حضور دانشجویان از همه نقاط کشور در دانشگاه ها برای شرکت در کلاس های عملی کار غیرمنطقی است.

او اضافه کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا هیج موافقتی برای برگزاری کلاس های عملی به صورت حضوری نداشته و مجوزی هم به دانشگاه ها ارسال ننموده است.

حبیبی توضیح داد: دانشگاه خوارزمی با آماده کردن محتوی آموزشی سعی نموده تا کلاس های عملی را به شیوه مجازی برگزار کند.

رئیس دانشگاه خوارزمی گفت: در صورت بهبود شرایط کشور بخشی از دروس عملی دانشگاه خوارزمی را به صورت حضوری برگزار خواهیم کرد.

حبیبی در خاتمه یادآوری کرد: به بعضی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در مقطع ارشد و دکتری که کار آزمایشگاهی لازمه تکمیل درس های شان است، بر اساس یک گردش کار به بعضی از آن ها مجوز حضور در دانشگاه ها و خوابگاه ها را داده ایم، اما برای درس های آموزشی، عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی به هیچ فردی در مقطع کارشناسی مجوز حضور در دانشگاه ها را نداده ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری دروس عملی در تابستان، دانشجویان کارشناسی مجوز ورود به دانشگاه را ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دروس عملی در تابستان، دانشجویان کارشناسی مجوز ورود به دانشگاه را ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید