بازدید روسای دانشگاه علمی کاربردی و جهاددانشگاهی فارس از مرکز شیراز، شروع کلاس های حضوری

به گزارش وبلاگ دوین، خبرنگاران/فارس همزمان با سراسر کشور، آموزش حضوری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در شیراز با حضور روسای دانشگاه جامع علمی کاربردی و رئیس جهاد دانشگاهی فارس و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شروع شد.

بازدید روسای دانشگاه علمی کاربردی و جهاددانشگاهی فارس از مرکز شیراز، شروع کلاس های حضوری

همزمان با سراسر کشور، آموزش حضوری در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در شیراز با حضور روسای دانشگاه جامع علمی کاربردی و رئیس جهاد دانشگاهی فارس و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شروع شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس در حاشیه بازدید از دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز در گفت وگو با وبلاگ دوین، از استاندارد بودن امکانات و رعایت پروتکل های بهداشتی در بین دانشجویان و کارکنان این مرکز، اعلام رضایت کرد.

دکتر حبیب دانش منش با بیان اینکه سلامت مدرسان، اساتید و دانشجویان، اولویت است، گفت: خوشبختانه در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، تمام شرایط برای حضور دانشجویان در استانداردترین حالت ممکن فراهم است.

او اعلام کرد: کلاس حضوری در بُعد اجتماعی نیز بسیار حائز اهمیت است و باید به پایداری حضور دانشجو در دانشگاه مستحکم باشیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس نیز گفت: هم اکنون بالغ بر 600 دانشجو، در دوره های کاردانی و کارشناسی در رشته های مختلف در این مرکز مشغول به تحصیل هستند.

دکتر مظاهر بابایی با بیان اینکه، مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی فارس، در اجرای آموزش غیرحضوری نیز پیشرو و کارآمد عمل نموده است.

وی اعلام کرد که شروع فرایند حضوری شدن کلاس های درس در این مرکز، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستادمدیریت کرونا و با نظارت دقیق، دنبال شده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان فارس با بیان اینکه همه اساتید، کارکنان و دانشجویان برای شرکت در کلاسهای حضوری، باید کارت واکسن داشته باشند، گفت: در بدو ورود، درجه تب افراد چک شده و همه پروتکل ها خصوصا فاصله گذاری اجتماعی، کاملا رعایت می گردد.

به گزارش وبلاگ دوین، با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا، اجازه بازگشایی دانشگاه ها و مدارس متوسطه دوم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از شنبه 15 آبانماه داده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید روسای دانشگاه علمی کاربردی و جهاددانشگاهی فارس از مرکز شیراز، شروع کلاس های حضوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید روسای دانشگاه علمی کاربردی و جهاددانشگاهی فارس از مرکز شیراز، شروع کلاس های حضوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید