استان آذربایجانشرقی جزو سه هیئت برتر در وزرش های سه گانه

به گزارش وبلاگ دوین، رییس فدراسیون ترای اتلون (ورزش های سه گانه) کشور گفت: با کوشش های عزیزان، چندین سال متمادی است که استان آذربایجانشرقی جزو سه هیئت برتر ورزش های سه گانه کشور انتخاب می گردد.

استان آذربایجانشرقی جزو سه هیئت برتر در وزرش های سه گانه

به گزارش وبلاگ دوین از تبریز ،مهدی گودرزی رییس فدراسیون (ترای اتلون) ورزش های سه گانه کشور در جمع اصحاب رسانه گفت:استان آذربایجانشرقی در ترای اتلون جزو سه هیئت ورزشی برتر کشور بوده و به شدت قوی و پیشرو است، چون در مورد آموزش به بچه ها نیز عملکرد بالایی داشته است.

او اضافه نمود: رسالت اصلی یکایک ما در کپمین روح فعال زندگی، این است که این تفکر با یک فلسفه همراه است و بار این کمپین به گونه ای نیتت که تنها مسئولین فدراسیون این ورزش را توسعه دهند و احتیاج به یاری همگانی دارد.

اوتوضیح داد:سبک زندگی ما ماشینی شده و توصیه می نمایند که فعالیت هوازی داشته باشید و برای این منظور دنبال ورزش های سه گانه می رویم که برای تقویت قلب و عروق ما بسیار مناسب هستند.

رییس فدراسیون ورزش های سه گانع کشور توضیح داد:ما در مورد ورزش همگانی تعریف درستی ارایه ندادیم تا احتیاج انسان را در حرکت روزمره جسمانی تامین کند باید تمام کوشش ما بر نگاه ورزش کشور به این تغییر گرایش پیدا کند و برای این مهم سرمایه گذاری کنیم.

گودرزی گفت: 180 کشور جهان سازمان های ملی خود را این رشته را ارایه می دهند و 174 کشور دارای ساختار قابل قبولی در این زمینه هستند چرا که این ورزش جوابگوی احتیاج جامعه است و از اهداف آن سلامتی و نشاط، دوری از بیماری های غیر واگیر، خودباوری و رقابت شخصی می توان نام برد.

اواضافه نمود: فدراسیون ترای اتلون ایران در بین 174 کشور جهان در سطح 4 توسعه یافتگی قرار گرفته است، متاسفانه ساختار توسعه گری ما تمرکز روز مدال است، اما تمرکز اینک ما بر تبلیغ و ترویج این ورزش است تا مخاطب ایجاد کنیم و کوشش کنیم جامعه را به سمتی ببریم که برای مردم مفید باشد.

در انتها جلسه از کتب تخصصی ترای اتلون رونمایی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استان آذربایجانشرقی جزو سه هیئت برتر در وزرش های سه گانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان آذربایجانشرقی جزو سه هیئت برتر در وزرش های سه گانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید