استپ فرصتی برای به اشتراک گذرای روش های مقابله با کروناست

به گزارش وبلاگ دوین، رئیس هفتمین نشست استپ گفت: هفتمین نشست استپ با توجه به شیوع کرونا در دنیا و محدودیت های ناشی از آن به شکل مجازی در حال برگزاری است که 12 دانشمند از چین، ژاپن، مالزی، عراق، آذربایجان، ایران و بنگلادش در آن به سخنرانی می پردازند.

استپ فرصتی برای به اشتراک گذرای روش های مقابله با کروناست

به گزارش خبرنگار حوزه علم،فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ دوین، رسول دیناروند در هفتمین نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی با موضوع همکاری های علمی و فناورانه در مواجهه با چالش های ویروس کرونا که پیش از ظهر امروز در کارخانه نوآوری آزادی برگزار گشت، اعلام کرد: نشست های استپ از پنج سال قبل آغاز به کار کردند. نخستین دوره آن همزمان با نخستین دوره از جایزه مصطفی(ص) در سال 2015 در تهران برگزار گشت. دومین دوره از نشست های استپ در سال 2016 و در مالزی برگزار گشت.

وی اضافه کرد: سومین دوره از نشست برنامه تبادل تجربیات علم و فناوری در کشورهای اسلامی همزمان با دومین دوره جایزه مصطفی(ص) د رتهران در سال 2017 برگزار گشت. چهارمین دوره از استپ در دانشگاه سلطان کابوس در عمان برگزار گشت که بیش از 800 دانشمند از سراسر دنیا در آن شرکت کردند. پنجمین دوره نیز در پاکستان برگزار گشت. همچنین ششمین دوره همزمان با سومین دوره جایزه مصطفی(ص) در سال 2019 در تهران برگزار گشت.

رئیس هفتمین نشست استپ مطرح نمود: هفتمین نشست استپ نیز با توجه به شیوع کرونا در دنیا و محدودیت های ناشی از آن به شکل مجازی در حال برگزاری است که 12 دانشمند از چین، ژاپن، مالزی، عراق، آذربایجان، ایران و بنگلادش در آن به سخنرانی می پردازند تا تجربیات و مشاهدات ارزشمند کادر درمانی کشورها و آخرین دستاوردهای علمی و فناوری مقابله با این چالش دنیای را به اشتراک بگذارند.

4021/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "استپ فرصتی برای به اشتراک گذرای روش های مقابله با کروناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استپ فرصتی برای به اشتراک گذرای روش های مقابله با کروناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید