کاوه: زودتر ترکیب تیم المپیکی مان را بشناسیم بهتر است، مسابقات جهانی باشد یا نباشد هدف ما چیز دیگری است

به گزارش وبلاگ دوین، مدیر تیم های ملی کشتی آزاد تأکید دارد که چه مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان برگزار گردد و چه نگردد، هدف اولیه در رده های سنی پایه پشتوانه سازی است.

کاوه: زودتر ترکیب تیم المپیکی مان را بشناسیم بهتر است، مسابقات جهانی باشد یا نباشد هدف ما چیز دیگری است

محسن کاوه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ دوین، درباره تشکیل دور تازه تمرینات تیم جوانان در کرمان گفت: هیئت کشتی کرمان به خصوص مسعود سلطانی همه کارها را به خوبی انجام دادند تا برپایی اردو در این شهر به برترین شکل ممکن انجام گردد. آنها زحمات زیادی کشیدند که ممنون شان هستیم. اردوی اول ما هم در همدان شرایط بسیار خوبی داشت و حالا دومین اردو در کرمان است. نوجوانان هم پیش از ما در این شهر اردوی شان را برگزار کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به لغو پی در پی مسابقات قاره ای تیم های پایه، چقدر امیدواری به برگزاری مسابقات نوجوانان و جوانان دنیا وجود دارد، توضیح داد: ناامید نیستیم. ما براساس برگزاری مسابقات برنامه ریزی نموده ایم، حالا ممکن است برگزار گردد یا نگردد، تا زمانی که بگویند برگزار می گردد ما هم طبق آن تمرین می کنیم. ضمن اینکه غیر از بحث مسابقات، کشتی ما نیاز به پشتوانه سازی دارد. هدف اصلی هم در رده های پایه باید همین باشد. در کنارش بحث مسابقه را در نظر داریم، اما موضوع اصلی این است که ما در پی بچه های مستعدی هستیم که در اردو برای آینده کشتی پرورش پیدا نمایند.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد بعلاوه تأکید کرد: اینها آیندگان کشتی ما هستند و چه آسیایی باشد یا نباشد، چه دنیای باشد و چه نباشد، ما از هدف اصلی مان دور نمی شویم.

سرمربی تیم کشتی جوانان ایران در خصوص اینکه با آغاز اردوی این تیم، از تیم ملی بزرگسالان فاصله نگرفته است، گفت: ما کارها را طبق برنامه ریزی انجام می دهیم و در ارتباط هستیم، ولی به خاطر مسئولیت جوانان باید اینجا باشیم. سه وزن تکلیف شان تعیین شده است و سه وزن دیگر هم طی روزهای آینده در لهستان کشتی می گیرند تا هر چه زودتر ترکیب المپیکی مان را بشناسیم که بهتر است این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کاوه: زودتر ترکیب تیم المپیکی مان را بشناسیم بهتر است، مسابقات جهانی باشد یا نباشد هدف ما چیز دیگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاوه: زودتر ترکیب تیم المپیکی مان را بشناسیم بهتر است، مسابقات جهانی باشد یا نباشد هدف ما چیز دیگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید