موبایل باربی به بازار می آید

به گزارش وبلاگ دوین، شرکت سازنده تلفن های همراه نوکیا HMD از همکاری رسمی خود با شرکت متل(Mattel) در کنگره جهانی موبایل خبر داده است.

موبایل باربی به بازار می آید

به گزارش وبلاگ دوین ، شرکت HMD یا Human Mobile Devices که طی چند سال اخیر تلفن های نوکیا را تولید کرده است، در کنگره جهانی موبایل گفت که با شرکت متل(سازنده عروسکهای باربی) همکاری می کند تا یک تلفن همراه تاشو باربی رسمی در تابستان امسال عرضه کند. بدیهی است که محصول صورتی رنگ خواهد بود.

به نقل از ایسنا، از نظر زیبایی شناختی، رنگ آن بسیار شبیه به رنگ صورتی موتورولا ریزر(Motorola Razr) است. اما در حالی که آن تلفن همراه به عنوان یک تلفن هوشمند در عصر تلفن های تاشوهای مدرن عرضه شد، تلفن همراه باربی بسیار ابتدایی تر خواهد بود. این یک تلفن هوشمند نیست و HMD آن را تحت عنوان یک لوازم جانبی برای استایل، نوستالژی و سم زدایی دیجیتالی(Digital detox) معرفی می کند. HMD هنوز موارد دیگری مانند قیمت یا عکس های واقعی درباره آن فاش نکرده است، اما این شرکت می گوید که قصد دارد از تلفن باربی تاشو در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند بنابراین احتمالا در طول هفته شاهد اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود.

ممکن است بیشتر مردم هنوز آماده نباشند تلفن های هوشمند خود را به طور کامل کنار بگذارند، اما اگر در پی یک گزینه هستید، این احتمالا یکی از مجذوب کننده ترین وسایلی است که می توانید تهیه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "موبایل باربی به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موبایل باربی به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید