برند جدیدی که جای نوکیا را می گیرد

به گزارش وبلاگ دوین، زومیت نوشت: اولین رندرها از گوشی هوشمند اختصاصی HMD فاش شدند؛ محصولی که ممکن است به جای گوشی های نوکیا روانه بازار شود.

برند جدیدی که جای نوکیا را می گیرد

HMD Global حق انتشار برند نوکیا را در سال 2016 خریداری کرد و از آن زمان شاهد عرضه تعداد زیادی گوشی هوشمند و گوشی ساده تحت برند افسانه ای نوکیا بوده ایم.

طبق گزارش های نو، تغییرات بزرگی در برند نوکیا اعمال شده و HMD قصد دارد محصولات نوی را تحت برند خود روانه بازار کند. اکنون رندر اولین گوشی هوشمند HMD فاش شده است که طراحی آن را به ما نشان می دهد.

  • معمای پیدا شدن مومیایی گربه در دیوار خانه های قدیمی اروپایی

  • لحظه اصابت موشک بالستیک یمن به کشتی آمریکایی

  • یک جرم عجیب در حومه کهکشان راه شیری پیدا شد

با توجه به رندری که از طریق سایت 91Mobiles به اشراک گذاشته است، به نظر می رسد با دستگاهی مالی روبرو هستیم که از طراحی معمولی با ماژول دوربین دوگانه مستطیل شکل در پشت بهره می برد و فلاش LED را نیز در خود جا داده است.

پنل پشتی گوشی مورد بحث لوگو برند HMD را نشان می دهد و به نظر می رسد قاب آن کمی تخت خواهد بود. دکمه های تنظیم صدا، دکمه پاور و خشاب سیم کارت در لبه سمت چپ گوشی قرار دارند.

در بخش جلویی گوشی HMD Global شاهد نمایشگری با بریدگی دایره ای برای دوربین سلفی هستیم. رندر این دستگاه در رنگ مشکی مات فاش شده است اما جزئیات زیادی از آن نمی دانیم.

در نوامبر سال گذشته (آبان و آذر 1402) دو گوشی با شماره مدل N159V و TA-1585 از برند HMD Global در پایگاه داده IMEI رؤیت شدند. یکی از این دو دستگاه می تواند همان محصولی باشد که در رندر نو مشاهده می کنیم. به هرحال تعیینات فنی گوشی همچنان دردسترس نیست و طبق شایعات انتظار می رود در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت 1403) شاهد رونمایی رسمی از آن باشیم.

قیمت گوشی HMD هنوز تعیین تعیین نیست اما احتمالاً با برچسب مشابه قیمت گوشی نوکیا و سایر دستگاه های مقرون به صرفه بازار به فروش برسد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "برند جدیدی که جای نوکیا را می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند جدیدی که جای نوکیا را می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید