مراسم اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان بانک کارآفرین برگزار گشت
به گزارش وبلاگ دوین، نقدینه -دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان نو، بر لزوم آموزش و بهینه سازی دانش حرفه ای کارکنان این بانک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دوین ، دکتر فرزین در مرنام اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان نو این بانک ضمن خوشامدگویی به کارکنان نوالورود خاطرنشان کرد: حرفه بانکداری حرفه بسیار حساس و بااهمیتی است که بروز خطاهای عملیاتی در آن ممکن است عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد. از شما انتظار دارم حساسیت این حرفه را همواره در نظر داشته باشید و تمام دقت و توان خود را معطوف به کار کنید.
مرنام اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان بانک کارآفرین برگزار شد
فرزین در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم آموزش مستمر و مجهز شدن کارکنان به دانش روز بانکی گفت: اگرچه از ابتدای شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی برای برگزاری دوره های آموزشی ایجاد شده بود، اما با این حال این فرایند متوقف نشد.
وی در ادامه اضافه کرد: بانک کارآفرین مشتری مدار، خوشنام و مورد وثوق مشتریان است و به شفافیت و سلامت معروفیت دارد. حضور شما نیروهای جوان و تازه نفس برای حفظ روحیه نشاط و شادابی در ساختار بانک ضروری است. هر یک از شما می توانید با برنامه ریزی شغلی و تمرکز بر اهداف خود، در آینده در کسوت مدیران پیروز برای تحقق اهداف بانک گام بردارید.
در بخش دیگری از این مرنام مهدی سیف علیشاهی عضو هیات مدیره به کارکنان نو بانک خوشامد گفت و اضافه کرد: شما عزیزان از بین صدها نفر از متقاضیان همکاری با بانک کارآفرین انتخاب شده اید. انتظار می رود از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید و در راستای تحقق اهداف و برنامه های بانک گام بردارید.
مرنام اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان بانک کارآفرین برگزار شد
وی همچنین گفت: کارکنان بانک ها در افکار عمومی جایگاه ویژه ای دارند و نقش مهمی در تعاملات بانکی و اقتصادی کشور ایفا می کنند. باید قدر وظیفه خطیری را که به شما واگذار شده بدانید و برای حفظ این امانت تلاش کنید. حضور مدیران ارشد در این جلسه نشان دهنده اهمیت سرمایه انسانی و بازتابی از وظیفه خطیر شما به نام عضوی از این خانواده است.
سیف علیشاهی در پایان گفت: مهم ترین سرمایه یک بانک پیروز، اعتماد مردم است. از هر عاملی که باعث خدشه دار شدن صداقت، اعتماد، نظم و سلسله مراتب اداری می شود، دوری کنید و سلامت و پاکدستی را همواره مدنظر داشته باشید.
همچنین دکتر علیرضا صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی در این مرنام طی سخنانی گفت: شعب خط مقدم تماس بانک با مشتریان هستند. از شما انتظار می رود بر قوانین و مقررات و همچنین خدمات و محصولات قابل ارائه به مشتریان تسلط کامل داشته باشید.
وی همچنین گفت: مشتری مداری در بانک کارآفرین یک اصل مهم و هدف غایی همه فعالیت های ما است. ضروری است در همه فعالیت های خود به این اصل توجه کنید و رضایت مشتری را محور همه امور قرار دهید.
مرنام اختتامیه چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان بانک کارآفرین برگزار شد
گفتنی است چهارمین دوره آموزشی بدو استخدام کارکنان نو شعب بانک کارآفرین در سال 1399، با هدف ارائه آموزش های تخصصی و حرفه ای بانکداری برگزار شد و کارکنان نو این بانک طی دوره های مجازی، کارگاهی و حضوری، آمادگی لازم را برای شروع به کار در بانک کسب کردند. در پایان این مرنام احکام کارکنان نو شعب به ایشان اعطا شد.
->
منبع: خبرگزاری آریا