محمد صلاح راز 6 ساله را فاش کرد

به گزارش وبلاگ دوین، محمد صلاح پس از 6 سال فاش کرد که روبرتو فیرمینو در اینکه او پیراهن شماره یازده لیورپول را انتخاب کرد، نقش اصلی را داشت. ستاره مصری در تابستان 2017 از آاس رم به لیورپول پیوست و در این مدت به همه افتخارات ممکن با این باشگاه رسیده و رکوردهای گلزنی متعددی را نیز ثبت نموده است اما او چرا شماره یازده قرمزها را انتخاب کرد؟

محمد صلاح راز 6 ساله را فاش کرد

صلاح در مستند بابی در این مورد شرح داد و گفت: زمانی که در سال 2017 به لیورپول رسیدم، فیرمینو در واگذاری شماره 11 برای من تردیدی نداشت. وقتی به لیورپول پیوستم، متوجه شدم که فیرمینو شماره 11 را بر تن می نماید. در اولین صحبتی بود که با هم داشتیم، از او در خصوص این پیراهن پرسیدم و او به سرعت آن را به من داد و خودش 9 را پوشید. بابی به من گفت با کمال میل یازده را به من می دهد.

صلاح اضافه نمود: من به خوبی ارزش فیرمینو را به عنوان یک بازیکن می دانم. او یکی از برترین بازیکنانی است که لیورپول در تاریخش داشته است. طرفداران او را بیش از هر بازیکنی دوست داشتند و افسوس که از جمع ما جدا خواهد شد. بابی برای لیورپول فداکاری های زیادی انجام داد و همه توانش را در زمین می گذاشت. او با لیورپول به همه چیز رسید.

صلاح در سرانجام صحبت های خود گفت: همه فیرمینو را دوست دارند. او واقعا آرام و همواره خندان است. البته وقتی می بینید بازیکنی خودش را فدای تیم می نماید، بلافاصله همه او را دوست خواهند داشت.

صلاح در سال 2017، دو سال پس از آمدن روبرتو فیرمینو از هوفنهایم آلمان، به لیورپول پیوست و از آن موقع این دو بازیکن به همراه سادیو مانه سنگالی، مثلث تهاجمی را تشکیل دادند که باعث شد باشگاه لیورپول پس از 30 سال، قهرمان لیگ برتر گردد. علاوه بر این، قرمزها در سال 2019 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان را نیز به دست آوردند.

فیرمینو همراه با جیمز میلنر و چمبرلین، یکی از سه بازیکنی بود که در سرانجام فصل لیورپول را ترک کردند. هنوز مقصد بعدی او تعیین نیست.

منبع: فرارو

به "محمد صلاح راز 6 ساله را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد صلاح راز 6 ساله را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید