عکس ، رئیس جمهور در جلسه هئیت دولت به کدام دختر ایرانی اشاره نمود؟ ، الناز رکابی یا .. .؟ ؛ تصویر این بانوی ایرانی را ببینید

به گزارش وبلاگ دوین، رئیس جمهور کسب مدال جهانی مهارت به وسیله یک خانم ایرانی را در ادامه افتخارآفرینی های بانوان ایرانی در عرصه های جهانی مایه افتخار دانست.

عکس ، رئیس جمهور در جلسه هئیت دولت به کدام دختر ایرانی اشاره نمود؟ ، الناز رکابی یا .. .؟ ؛ تصویر این بانوی ایرانی را ببینید

به گزارش وبلاگ دوین ، سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در بخشی از جلسه هیأت دولت گفت: کسب مدال دنیای مهارت به وسیله یک خانم ایرانی را در ادامه افتخارآفرینی های بانوان ایرانی در عرصه های دنیای مایه افتخار دانست و بر ضرورت ارتقای مهارت آموزی در میان جوانان کشور تاکید نمود.

منظور رئیس جمهور از این خانم ایرانی کیست؟ بعضی منابع به اشتباه به الناز رکابی اشاره کردند در صورتی که منظور رئیسی راضیه جلیلی بوده است.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای از کسب مدال طلای تنها زن شرکت کننده در مسابقات دنیای مهارت اطلاع داد و گفت: راضیه جلیلی، نخبه مهارتی کشورمان تنها زن حاضر در تیم ملی مهارت بوده که پس از رقابت با 14 شرکت کننده پیروز به کسب مدال طلای این دوره از رقابتها در رشته جواهرسازی شده است.

حسینی نیا تاکید نمود: افتخارآفرینی زنان ایرانی مایه مباهات برای کشورمان است و لازم است زمینه های لازم برای ارتقاء توانمندی بانوان کشور در عرصه های دنیای بیش از پیش مهیا گردد.

چهل و ششمین دوره رقابتهای دنیای مهارت 2022 رشته جواهرسازی در ژنو سوئیس و با حضور 15 کشور دنیا از جمله ایران، انگلیس،استرالیا، چین، کره جنوبی، فرانسه، سوییس، پرتغال، هند و ژاپن برگزار گردید.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس ، رئیس جمهور در جلسه هئیت دولت به کدام دختر ایرانی اشاره نمود؟ ، الناز رکابی یا .. .؟ ؛ تصویر این بانوی ایرانی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، رئیس جمهور در جلسه هئیت دولت به کدام دختر ایرانی اشاره نمود؟ ، الناز رکابی یا .. .؟ ؛ تصویر این بانوی ایرانی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید