عملکرد ضعیف پرسپولیس برابر تازه وارد ها

به گزارش وبلاگ دوین، پرسپولیس در حالی به مصاف تیم طرفدار می رود که در ادوار گذشته اولین بازی پرسپولیس با تیم های تازه صعود نموده نتایج خوبی برای سرخ ها در پی نداشته است. پرسپولیس در اولین بازی برابر تیم های تازه صعود کننده به لیگ برتر فوتبال ایران در 5 سال گذشته تنها 2 بار برنده بوده، 2 بار با این تیم ها مساوی نموده و یک بار هم در اولین بازی برابر تیم های تازه صعود کننده به لیگ برتر بازنده شده است.

عملکرد ضعیف پرسپولیس برابر تازه وارد ها

پرسپولیس سال گذشته در اولین بازی با تیم های تازه صعود نموده که آلومینیوم اراک و مس رفسنجان بودند، برابر تیم اراکی 2-1 باخت. اما 2 سال قبل تیم های تازه صعود نموده گل گهر و شاهین بوشهر بودند که پرسپولیس برابرشاهین بوشهر 5-0 برنده شد. 3 سال قبل پرسپولیس در مصاف با تیم نفت مسجدسلیمان در حالی 0-0 کرد که نساجی هم یکی از تیم های تازه صعود نموده به لیگ برتر بود. 4 سال قبل پارس جنوبی و سپیدرود تازه به لیگ برتر صعود نموده بودند که پرسپولیس برابر پارس در اولین بازی با تازه صعود نموده ها، 1-0 برنده شد. 5 سال قبل پیکان جزو تیم های تازه صعود نموده بود که پرسپولیس برابر این تیم 0-0 کرد در حالی که ماشین سازی تبریز دیگر تیم تازه صعود نموده به مسابقات فوتبال لیگ برتر کشورمان بود.

حالا پرسپولیس با تیم طرفدار بازی دارد و باید دید عملکرد پرسپولیس در اولین بازی برابر تازه صعود نموده ها چه نتیجه ای خواهد بود، در حالی که تیم فجر شهید سپاسی دیگر تیم صعود کننده به مسابقات فوتبال لیگ برتر است. تازه ما نتایج پرسپولیس را در دوران اقتدار 5 ساله این تیم مرور نموده ایم و در سال های قبل از آن عملکرد پرسپولیس بدتر از نتایجی بود که پرسپولیس در دوران اقتدار خود به دست آورده است.

طرفداری

منبع: فرارو

به "عملکرد ضعیف پرسپولیس برابر تازه وارد ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد ضعیف پرسپولیس برابر تازه وارد ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید