شرکتهای دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه تجهیزات پزشکی برزیل می روند

به گزارش وبلاگ دوین به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برزیل 2 تا 5 خردادماه سال 1402 برگزار خواهد شد.

شرکتهای دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه تجهیزات پزشکی برزیل می روند

با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی؛ پاویون شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی برزیل Hospitalar 2023 برگزار می گردد.

نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی برزیل، کامل ترین و تخصصی ترین نمایشگاه مراقبت های بهداشتی در برزیل و آمریکای لاتین است. این نمایشگاه به عنوان جایگاهی برای نمایش فناوری های بیمارستانی شناخته شده است.

محصولات به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل حوزه های فناوری های پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی، اوراژانس و حمل ونقل، ارتوپدی و توانبخشی، پزشکی و داروخانه بیمارستانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، فناوری ساختمان، پروژه ساخت و نگهداری، مبلمان و وسایل (اثاثیه)، لباس و پارچه برای استفاده عمومی، سیستم های لباسشوئی، موادغذایی و آشپزخانه بیمارستان، تجهیزات جراحی، کالاهای مصرفی پزشکی، پرستاری و نظارت، تروماتولوژی و توانبخشی پس از عمل، مراقبت در خانه و ادبیات (تخصصی) پزشکی می گردد.

حضور در این نمایشگاه به عنوان دریچه ای مناسب و مثمر ثمر برای تجارت در بازار مراقبت های پزشکی در بزیل و آمریکای لاتین محسوب می گردد. علاقه مندان برای ثبت نام تا 10 اردیبهشت ماه سال 1402 فرصت دارند به این آدرس مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرکتهای دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه تجهیزات پزشکی برزیل می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکتهای دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه تجهیزات پزشکی برزیل می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید