سلطان لوکس های 2021 معرفی گردید

به گزارش وبلاگ دوین، مرسدس بنز از نسخهٔ سفارشی سدان لوکس اس کلاس Manufaktur رونمایی کرد. در واقع، این نام یکی از زیر برندهای مرسدس است که در فراوری نسخه های سفارشی مدل های G کلاس، S کلاس مایباخ، AMG GT 4 Door و CLS فعالیت دارد.

سلطان لوکس های 2021 معرفی گردید

از جمله سفارش سازی های Manufaktur می توان به استفاده از رنگ های قدیمی مانند خاکستری سیلیکونی که تا اوایل دهه 1960 در مدل 300 اس ال گالوینگ مورد استفاده قرار گرفته اشاره نمود.

بعلاوه، امکان سفارش رنگ های گرافیتی، زیتونی متالیک و آبی وینتیج (همچون تصاویر) که در دهه 1980 در مدل های W123 و W126 استفاده شده است نیز وجود دارد.

قبلی 1 از 6 بعدی

در داخل کابین نیز می توان به ترکیب چرم Nappa با رنگ های متضادی مانند سفید و مشکی یا زرد و مشکی به همراه سایه هایی به رنگ قهوه ای و مشکی، قهوه ای ترافل و مشکی و یا آبی اقیانوسی و مشکی به عنوان بخشی از گزینه های سفارش سازی اشاره نمود. ضمن اینکه افرادی که در پی ظاهری پر زرق و برق در داخل کابین S کلاس هستند می توانند لوگوهای طلایی یا پلاتینی و نیز فرمان با تم دو رنگ و متناسب با تریم داخلی را انتخاب نمایند.

انتظار می رود که این گزینه ها در مدل های گران قیمت مانند GLS مایباخ و مدل برقی EQS SUV که در سال 2023 معرفی خواهد شد نیز در دسترس خریداران قرار بگیرد.

آگهی های خرید و فروش مرسدس بنز S کلاس

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ دوین بخوانید.

منبع: دیوار

به "سلطان لوکس های 2021 معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطان لوکس های 2021 معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید