روح یک جامعه در پرتو کتاب و کتابخوانی بارور می شود

به گزارش وبلاگ دوین، خبرگزاری خبرنگاران-سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبادان با احسان عباسپور ؛ فرماندار ویژه آبادان پیرامون مباحث مربوط به کتابخانه های عمومی دیدار و گفت و گو کرد.

روح یک جامعه در پرتو کتاب و کتابخوانی بارور می شود

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دوین از آبادان ،دردیدار سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با فرماندار آبادان که در محل فرمانداری برگزار گشت، دکتر عباسپور کتابخانه را نهادی اجتماعی دانست که با در اختیار داشتن بخش قابل توجهی از دانش، زمینه بهره گیری مناسب از اندوخته های بشری را فراهم می آورد و با تأمین فرصت های لازم، امکان آموختن همیشگی را برای اعضای جامعه مهیّا ساخته و بر پیشرفت حیات اجتماعی می افزاید.

وی شرح داد: موضوع کتاب و کتابخوانی در رشد حیات اجتماعی تاثیر بسزائی دارد. روح یک جامعه در پرتو این مهم بارور می شود و علی رغم رشد رسانه های جمعی گوناگون تا به امروز هیچ رسانه ای نتوانسته است نقشی را که کتاب در رشد تمدن ها داشته است ایفا نماید.

عباسپور ضمن قدردانی از فعالیت های فرهنگی و خدماتی این اداره ، کتابخانه های عمومی را از فعال ترین دستگاه های اجرایی معرفی کرد که این مهم نتیجه زحمات مدیران، کارکنان و کتابداران خدوم این نهاد فرهنگی است و در این راستا حمایت فرمانداری را جهت برگزاری فعالیت ها و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی اعلام نمودند.

در این دیدار احمد ربیعی سرپرست کتابخانه های عمومی آبادان ضمن تبریک انتصاب فرماندار تازه آبادان و تشکر از حمایت ایشان ، عزم این نهاد رایاری به بالندگی ،توسعه دانش و ارتقای اندازه آگاهی های عمومی جامعه دانست و اشاره کرد: جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی می بایست همه دستگاه های اجرایی و عموم مردم در این امر پسندیده یاری گر مجموعه کتابخانه های عمومی باشند.

انتها پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

به "روح یک جامعه در پرتو کتاب و کتابخوانی بارور می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روح یک جامعه در پرتو کتاب و کتابخوانی بارور می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید