تناقضات نابازیگری منتشر شد

به گزارش وبلاگ دوین ؛ کتاب تناقضات نابازیگری تازه ترین اثر درباره عباس کیا رستمی به قلم روبرت صافاریان، منتقد و مترجم و مستندساز از سوی نشر مرکز منتشر شد.

تناقضات نابازیگری منتشر شد

عبّاس کیارستمی فیلم ساز و فیلمنامه نویس، تهیه کننده، کارگردان، تدوین گر، نقاش، شاعر و عکاس که به خاطر تجربه کردن مرزهای بین واقعیت و داستان در طول چهار دهه زندگی حرفه ای خود شناخته شده بود. کیارستمی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین سینماگران جهان نیز شناخته می شود.

هفت سال پس از مرگ عباس کیارستمی، همچنان کتاب هایی به زبان های مختلف درباره سینمای این فیلمساز برجسته منتشر می شود. کتاب تناقضات نابازیگری جدیدترین کتابی که به فارسی درباره کیارستمی منتشر شده است.

در پشت کتاب آمده است:

شش سال بعد از انتشار کتاب سینمای عباس کیارستمی به قلم نویسنده، اکنون چرا کتاب دوّمی درباره او؟ اندکی پس از انتشار آن کتاب و بعد از مرگ غم انگیز عباس کیارستمی، درباره اش بسیار گفته و نوشته شده است؛ کتاب های تازه ای منتشر شده اند، منتقدان مقاله ها نوشته اند و مصاحبه های چاپ نشده اش به طبع رسیده است.

اکنون درباره پشت صحنه فیلم های او و زندگی خصوصی اش اطلاعات خیلی بیشتری در دسترس همگان است. و فیلم جدیدی از او به نام 24 فریم به نمایش درآمده است. این کتاب با نظری به این همه نوشته شده و برخی مباحثی که شاید به قدر کفایت به آن ها پرداخته نشده باشد در این کتاب با تفصیل بیشتری مورد بحث قرار گرفته اند: همچون نابازیگری در فیلم های او، شعر و قالب کوتاه در آثارش و... کیارستمیِ جلوی دوربین.

این کتاب در 328 صفحه و با قیمت 235 هزار تومان از سوی نشر مرکز منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "تناقضات نابازیگری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تناقضات نابازیگری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید