ثبت رکورد تازه مسافر در فرودگاه لوتون لندن

به گزارش وبلاگ دوین، تقاضای سفر هوایی در میان مسافران، نیازی رو به رشد است. در این میان، فرودگاه لوتون لندن در انگلیس، توانست رکورد جدیدی در تعداد تردد مسافران را نسبت به سال گذشته، ثبت کند.

ثبت رکورد تازه مسافر در فرودگاه لوتون لندن

در ماه نوامبر سال جاری، فرودگاه لوتون لندن، تردد تعداد 1,008,184 مسافر را در آمار خود ثبت کرد. این اندازه در مقایسه با ماه نوامبر سال گذشته، رشد 5.6 درصدی داشته است.

این فرودگاه، اولین بار است که در ماه نوامبر، میزبان بیش از یک میلیون مسافر، بوده است. فرودگاه لوتون، بعلاوه 44 ماه رشد متوالی در تعداد مسافر را در آمار خود، ثبت نموده است.

آمار و ارقام اخیر، نشان دهنده تداوم و افزایش درخواست مسافران به وسیله سفر هوایی، است. آمار دیگری از سازمان پیش بینی حمل و نقل، می گوید؛ این تقاضا تا سال 2050، دو برابر خواهد شد.

در حال حاضر، مسئولان، برای افزایش ظرفیت فرودگاه های انگلیس، برای هم قدم شدن با این تقاضاهای رو به رشد، در کوشش هستند.

برای این تحقق این امر، فرودگاه لوتون لندن (LLA)، بیش از 750 میلیارد تومان برای تغییر دادن فرودگاه و افزایش 50 درصدی ظرفیت سالانه آن تا 18 میلیون مسافر تا سال 2020، سرمایه گذاری نموده است.

این طرح توسعه، ظرفیت حتی بیشتر از احتیاج فرودگاه را تامین خواهد نمود.

نیک بارتون، مدیر اجرایی فرودگاه لوتون لندن گفت:

در حین آنالیز اظهارنامه سیاست ملی فرودگاه های دولتی به وسیله کمیسیون انتخابی حمل و نقل، حل مساله ظرفیت فرودگاه در جنوب شرقی کشور، پیش می رود.

با توجه به زمان مورد احتیاج برای هر باند فرودگاه تازه در هیترو لندن (Heathrow) که حداقل، 10 الی 15 سال، طول می کشد، ما باید هرچه سریع تر، شرایط مناسب را برای فرودگاه های منطقه ای ایجاد کنیم تا بتوان حداکثر ظرفیت را در آن ها ایجاد کرد.

فرودگاه لوتون لندن به عنوان یکی از فرودگاه های انگلستان با رشد سریع، به خدمات مستقیم قطار اکسپرس (تندرو) احتیاج دارد تا پتانسیل آن را به حداکثر مقدار خود برساند و برای مسافران و بعلاوه اقتصاد کشور، سودآوری داشته باشد.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com

به "ثبت رکورد تازه مسافر در فرودگاه لوتون لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت رکورد تازه مسافر در فرودگاه لوتون لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید