تابع: صرف کسب سهمیه ملاک اعزام به توکیو نیست، در رشته تیراندازی مطابق سیاست ها عمل شد

به گزارش وبلاگ دوین، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: صرف کسب سهمیه ملاک اعزام به پارالمپیک نیست و ورزشکارانی اعزام می شوند که در یکی از اولویت های چهارگانه باشند.

تابع: صرف کسب سهمیه ملاک اعزام به توکیو نیست، در رشته تیراندازی مطابق سیاست ها عمل شد

به گزارش وبلاگ دوین و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، محمد تابع، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک درخصوص حواشی ایجاد شده پیرامون اعلام اسامی نهایی ملی پوشان اعزامی به بازی های توکیو 2020 در رشته تیراندازی، گفت: همان گونه که بارها پیش از این اعلام شده، طبق مصوبات و سیاست های هیئت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و هم ستاد بازی های توکیو 2020، صرف کسب سهمیه ملاک اعزام به بازی های پارالمپیک توکیو 2020 نیست و ورزشکارانی به این بازی های اعزام می شوند که در یکی از اولویت های چهارگانه کسب مدال طلا، نقره، برنز و یا مدال طلای بازی های پاراآسیایی قرار داشته باشند.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اعلام نمود: بر اساس این سیاست، آنالیز شرایط ورزشکاران بر اساس شرایط رشته مربوطه، به صورت رقابتی و رکوردی انجام می گردد و همیشه صندلی آنها با ارزیابی های فنی و آموزشگاه تعیین است.

تابع اضافه نمود: با توجه به حواشی ایجاد شده پس از اعلام اسامی نهایی ملی پوشان اعزامی به پارالمپیک توکیو در رشته تیراندازی، ذکر این نکته لازم است که افرادی که در اردوهای آمادگی حاضر و دارای سهمیه بودند، همیشه شرایط شان بر اساس نتایج کسب شده در مسابقات بین المللی ، شرایط رقبا و هم تحلیل های فنی مورد آنالیز قرار گرفته و حمایت های مورد نظر هم اجرا شده است. در نهایت با توجه به مصوبات و شرایط کنونی، ورزشکارانی که در اولویت های چهارگانه قرار نداشتند از فهرست اعزام حذف شدند.

وی توضیح داد: سه ورزشکار دیگر که در فهرست به جای مانده اند هم همچون یک سال و نیم گذشته همچنان از حمایت های کمیته برخوردار هستند و چنانچه تا سرانجام زمان ثبت نام همچنان در اولویت های چهارگانه قرار داشته باشند در فهرست باقی خواهند ماند.

تابع اضافه نمود: با توجه به اینکه در رشته تیراندازی اغلب مواد در بخش بانوان و آقایان مشترک است و رقبای اصلی هم عمدتا از آسیا هستند و برترین ورزشکاران هم در این مواد از کشورمان حضور دارند، قاعدتا ورزشکاران دیگر حائز کسب اولویت های چهارگانه نخواهند بود.

وی تاکید نمود: بار دیگر اعلام و تاکید می کنم که اعزام ورزشکاران به بازی های پارالمپیک توکیو صرفا بر اساس سیاست های کیفی است و صرف کسب سهمیه ملاکی برای اعزام نخواهد بود. بعلاوه اسامی نهایی تیم های اعزامی به بازی های توکیو 2020 هم روز یکشنبه 23 خردادماه و در جریان نشست خبری با اصحاب رسانه اعلام می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تابع: صرف کسب سهمیه ملاک اعزام به توکیو نیست، در رشته تیراندازی مطابق سیاست ها عمل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابع: صرف کسب سهمیه ملاک اعزام به توکیو نیست، در رشته تیراندازی مطابق سیاست ها عمل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید