بهبود شرایط روستاهای کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ دوین، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد از بهبود شرایط روستاهای کم برخوردار استان با اختصاص اعتبار اطلاع داد.

بهبود شرایط روستاهای کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد

علی شهابی نسب با اشاره به تخصیص بیش از 540 میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی روستا های کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیاری از روستا های کمتر برخوردار استان در منطقه ها زیلایی، سیلاب و کلوار، پهنوک، دیشموک، لنده، پیچاب، جلاله، طسوج و امامزاده علی که از راه آسفالته محروم هستند مشمول این اعتبار ها می شوند.

وی اضافه کرد: برای توسعه پایدار در بیشتر این روستا ها در سفر رئیس جمهور 200 میلیارد تومان و در متمم سفر نیز 500 میلیارد تومان، پیش بینی شده است.

شهابی نسب درخصوص آخرین شرایط تعداد روستا های استان می گوید:در چند سال اخیر از حدود 2 هزار روستای این استان 400 روستا خالی از سکنه شده و به حاشیه شهر ها روی آورده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موضوع اشتغال این استان در بودجه سال 1401 در 2 تبصره 18 و 16 قانون بودجه در کل کشور نیز به خوبی دیده شده است، ادامه داد: در تبصره 18، حدود 2 هزار و 200 میلیارد تومان برای اشتغال و سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.

به گفته این مقام مسئول؛ از این اندازه 960 میلیارد تومان آن مربوط به مسکن و یک هزار و 240 میلیارد تومان مربوط به اشتغال است.

وبلاگ دوین کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهبود شرایط روستاهای کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود شرایط روستاهای کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید