امکان درخواست همکاری به سرویس استخدام خبرنگاران افزوده شد

به گزارش وبلاگ دوین، استخدام نیروی تازه نفس و متخصص، یکی از مهم ترین چالش هایی است که همه مدیران و کارفرمایان با آن روبرو هستند. همانطور که می دانید، استخدام نیروی مطلوب به راحتی می تواند پیشرفت هر کسب وکاری را چندین برابر کند. البته نمی توان انکار کرد که فرآیند استخدام و نیرویابی، معمولاً پرهزینه و وقت گیر است و به همین علت، استفاده از سرویس استخدام خبرنگاران را به شما پیشنهاد می کنیم.

امکان درخواست همکاری به سرویس استخدام خبرنگاران افزوده شد

سایت وبلاگ دوین یکی از محبوب ترین پلتفرم ها برای استخدام است و در یک سال گذشته، 2 میلیون آگهی استخدامی در آن منتشر است؛ از سوی دیگر، وبلاگ دوین در بازه یک ساله اخیر، بیش از 8 میلیون کارجوی فعال داشته و از این منظر، فرصتی مجذوب نماینده را در اختیار کارفرمایان قرار داده است.

سایت وبلاگ دوین به تازگی قابلیت نوی به نام درخواست همکاری را به سرویس استخدام اضافه نموده است که سرعت و کیفیت فرآیند کاریابی و استخدام را به طرز چشمگیری افزایش می دهد. برای آشنایی با امکان درخواست همکاری و مزایای آن، با ما همراه باشید.

امکان درخواست همکاری چگونه کار می نماید؟

پیش از این در فرآیند استخدام سایت وبلاگ دوین، کارجویان ابتدا آگهی های استخدامی را مشاهده می کردند و بعد با یاری سرویس تماس یا چت، با کارفرما ارتباط برقرار می کردند.

اکنون به یاری امکان درخواست همکاری، کارجویان فرم آنلاینِ استخدام را پر نموده و مشخصات، سوابق کاری و مهارت های خود را ثبت می نمایند. این فرم ها به دست کارفرمایان می رسند و آن ها می توانند از میان چندین کارجوی مشتاق، برترین گزینه را انتخاب نمایند.

این امکان، به ویژه در هنگام استخدام برای موقعیت های شغلی پرطرفدار، به یاری کارفرما می آید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان، مرحله تصمیم گیری و انتخاب مطلوب ترین گزینه را آسانتر پیش ببرد.

مزایای امکان درخواست همکاری برای کارفرمایان

به یاری امکان درخواست همکاری در سرویس استخدام وبلاگ دوین،

  • زمان آنالیز رزومه های ارسالی کاهش می یابد و با صرف وقت کمتر، مناسب ترین کارجو شناسایی می گردد.
  • هزینه های تماس تلفنی با کارجویان برای آنالیز رزومه آن ها، کاهش می یابد.
  • فرایند آنالیز رزومه های پرتعداد ارسالی آسان تر می گردد.
  • تعامل با کارجویان دقیق تر خواهد شد و اطلاعات کاملی از سابقه آن ها ثبت می گردد.

چطور می توانیم سرویس درخواست همکاری را فعال کنیم؟

تفاوتی ندارد که در حال ثبت آگهی شخصی باشید یا آگهی پنلی، در هر صورت کافی است قبل از ثبت نهایی، تیک قسمت درخواست همکاری فعال گردد را بزنید.

در نظر داشته باشید که در حال حاضر، این امکان به صورت آزمایشی در تهران و برای دسته بندی اداری و مدیریت فعال است؛ اما به زودی برای سایر استان ها و دسته بندی های شغلی نیز فعال خواهد شد.

مزایای امکان درخواست همکاری برای کارجویان

امکان نو سرویس استخدام وبلاگ دوین، خیال کارجو را از چند جهت راحت می نماید:

  • ارائه اطلاعات کامل و شفاف درباره مهارت ها و سابقه کار، شانس به دست آوردن شغل را افزایش می دهد.
  • امکان درخواست همکاری، مانند تمام خدمات سرویس استخدام وبلاگ دوین برای کارجو، کاملا رایگان است.
  • فرایند فرستادن درخواست همکاری بسیار سریع انجام می گردد چون اطلاعات کارجو پس از اولین اقدام برای تکمیل فرم مشخصات، در وبلاگ دوین ذخیره می گردد و لازم نیست هربار برای ثبت اطلاعات اقدام کند؛ البته امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.
  • وجود یک فرم تکمیل شده از اطلاعات کارجو، این امکان را ایجاد می نماید که به صورت همزمان برای چندین شغل درخواست همکاری بفرستد و راحت تر وارد فرایند کاریابی گردد.
  • کارجو با تکمیل دقیق و ارسال فرم درخواست همکاری، به گفتگوی تلفنی یا چت با کارفرمایان (آگهی گذاران) متعدد نیازی ندارد و فرایند کاریابی بسیار آسان، سریع و بدون هزینه پیش می رود.

امکان درخواست همکاری سرویس استخدام وبلاگ دوین، سرعت و کیفیت فرآیند استخدام را بهبود می بخشد و از این طریق، به رشد و رونق کسب وکار شما یاری می نماید.

منبع: بلاگ دیوار

به "امکان درخواست همکاری به سرویس استخدام خبرنگاران افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان درخواست همکاری به سرویس استخدام خبرنگاران افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید