اتمام فاز دوم عملیات نیرورسانی جهت دسترسی قلعه تاریخی بابک

به گزارش وبلاگ دوین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از اتمام فاز دوم عملیات نیرورسانی راستا دسترسی قلعه تاریخی بابک اطلاع داد.

اتمام فاز دوم عملیات نیرورسانی جهت دسترسی قلعه تاریخی بابک

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده روز سه شنبه 11 خردادماه 1400 ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای سامان دهی منطقه قلعه بابک و ایجاد رفاه برای گردشگران، عملیات نیرورسانی راستا دسترسی این قلعه تاریخی که از سال گذشته شروع شده در حال تداوم و تکمیل است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: در حال حاضر 60 درصد از حجم عملیات نیرورسانی راستا دسترسی به این قلعه تاریخی اجرا شده و اجرای 40 درصد به جای مانده در فاز سوم در حال اقدام است.

حمزه زاده گفت: فاز سوم عملیات نیرورسانی راستا دسترسی قلعه تاریخی بابک تا خاتمه 6 ماه نخست امسال تکمیل خواهد شد تا پس از آن مراحل نور پردازی بنای این قلعه تاریخی به وسیله اداره کل میراث فرهنگی استان در دستور کار قرار گیرد تا علاوه بر شکوه این قلعه در ساعات روز پس از تکمیل تمامی مراحل، شاهد جلوه و عظمت آن در ساعات شبانه هم باشیم.

منبع: توریسم آنلاین

به "اتمام فاز دوم عملیات نیرورسانی جهت دسترسی قلعه تاریخی بابک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام فاز دوم عملیات نیرورسانی جهت دسترسی قلعه تاریخی بابک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید