آب این گروه از مشترکان تهرانی در ساعاتی از روز قطع می گردد

به گزارش وبلاگ دوین، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از شروع برخورد با مشترکان بدمصرف تهران اطلاع داد و گفت: این دسته از مشترکان در نوبت اول از ساعت 9 تا 17 و به مدت یک روز با محدودیت قطع آب روبرو خواهند شد.

آب این گروه از مشترکان تهرانی در ساعاتی از روز قطع می گردد

به گزارش وبلاگ دوین به نقل از شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به تداوم طرح برخورد با مشترکان بدمصرف در امسال گفت: هر اندازه آب در استان تهران برای شرب فراوری گردد، کمبود انباشته آب استان جز با مدیریت مصرف و مدیریت تقاضا رفع نخواهد شد.

محسن اردکانی با بیان این که مشترکان بدمصرف تهرانی شناسایی و اخطارها و هشدارهای لازم برای آنان ارسال شده است، اضافه کرد: این مشترکان در صورت بی توجهی به هشدارها و تغییر ندادن اندازه مصرف، با محدودیت قطع آب روبرو خواهند شد.

وی از آغاز برخورد با مشترکان بدمصرف تهرانی از امروز اطلاع داد و گفت: این دسته از مشترکان در نوبت اول از ساعت 9 تا 17 و به مدت یک روز با محدودیت قطع آب روبرو خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران ادامه داد: مجموع اقدامات آموزشی، فرهنگی و بازدارنده ای که سال گذشته اجرا شد موجب شد تا اندازه مشترکان بد مصرف تهرانی از 9 درصد به 5 درصد کاهش یابد.

اردکانی در مورد ضرورت مدیریت مصرف آب در ادارات و دستگاه های اجرایی استان تهران گفت: طبق مصوبه شورای مدیریت بحران استانداری تهران همه دستگاه های اداری و اجرایی ملزم شده اند 25 درصد از مصرف آب شرب خود را نسبت به گذشته کاهش دهند و آبفای استان تهران در این زمینه ملزم شده است دستگاه های اجرایی را رصد کند.

وی با بیان این که الگوی مصرف آب برای هر خانوار تهرانی در ماه 14 مترمکعب است اضافه کرد: گروه مشترکان پرمصرف تهرانی بین 14 تا 28 مترمکعب در ماه آب مصرف می نمایند که با اندکی دقت و مدیریت مصرف آب، در زمره خوش مصرف ها قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل آبفای استان تهران ادامه داد: سالانه یک میلیارد و 500 هزار مترمکعب آب شرب در استان تهران مصرف می گردد که سهم شهر تهران از این اندازه، یک میلیارد و 120 میلیون مترمکعب است.

منبع: همشهری آنلاین

به "آب این گروه از مشترکان تهرانی در ساعاتی از روز قطع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آب این گروه از مشترکان تهرانی در ساعاتی از روز قطع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید