هندبال ایران جواب اعتماد به لیگ برتر را گرفت

به گزارش وبلاگ دوین، تهران (پانا) - مربی تیم ملی هندبال امید ایران به فدراسیون هندبال توصیه کرد که برای ادامه فرایند پیروز باید فدراسیون هندبال برنامه ریزی دقیق داشته باشد.

هندبال ایران جواب اعتماد به لیگ برتر را گرفت

شهداد مرتجعی در گفت وگو با پانا درباره موفقیت های هندبال ایران در سال 1400 که با راهیابی تیم های ملی زنان و مردان ایران به مسابقات قهرمانی دنیا همراه بود؛ گفت: ما طی دو سال اخیر با بحث کرونا شرایط سختی را داشتیم اما فدراسیون هندبال توانست مدیریت کند. در این شرایط مسابقات لیگ را برگزار کردند و کم یا زیاد هم اعزام بین المللی داشتیم و در نتیجه این مدیریت و برگزاری مسابقات و اردوها دیدیم که خوشبختانه تیم های ملی زنان و مردان ما به مسابقات دنیای رسیدند و سال 1401 هم امیدواریم تیم های پسران ما در بخش نوجوانان و جوانان راهی مسابقات دنیای شوند تا این فرایند ادامه پیدا کند و فقط مخصوص بزرگسالان نباشد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین ادامه داد: در این شرایط مدیریت کردن سخت بود اما فدراسیون توانست مدیریت کند.اما برای سال تازه اگر فدراسیون قصد برنامه ریزی اصولی داشته باشد که هندبال ضربه نخورد و روی نوار پیشرفت باشد باید از همین الان کارگروه تشکیل دهند و برنامه ریزی نمایند. به خصوص باید درباره لیگ های ما برنامه ریزی دقیق داشته باشند، لیگ های ما هزینه دار و سخت شده است. سال آینده باید با مدیریت خوب و کارگروه خوب برنامه ریزی خوبی برای لیگ برتر داشته باشیم.

مربی تیم ملی هندبال امید ایران درباره تاثیر حضور فرناندز در تیم ملی هندبال ایران و صعود به مسابقات قهرمانی دنیا گفت: یکی از حسن هایی که فرناندز در تیم ملی هندبال داشت این بود که به بازیکن های داخلی هم اطمینان داشت و با این اعتماد جواب اعتمادش را هم گرفت. ما بازیکن هایی مثل سیاوشی و مجتبی حیدرپور را از دل مسابقات لیگ برتر داشتیم که تاثیرگذار بودند و در کنار بچه های لژیونر تیم را به مسابقات دنیای رساندند. باید به این بچه ها هم اعتماد کرد و جواب گرفت، مربی هایی خوبی هم در داخل داریم. سال جاری در رقابت های لیگ برتر هم واقعا رقابت سطح بالایی را دیدیم و در خیلی بازی ها تیم های پایین جدول تیم های بالای جدول را آزار دادند و همین نزدیک شدن سطح تیم ها به تیم ملی هم یاری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "هندبال ایران جواب اعتماد به لیگ برتر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال ایران جواب اعتماد به لیگ برتر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید