علیزاده: بی پول نیستیم اما در نقل وانتقالات ریخت و پاش نکردیم

به گزارش وبلاگ دوین، مدیر اجرایی باشگاه مس رفسنجان گفت: نمی گوییم باشگاه مس پول ندارد، اما در نقل وانتقالات ریخت و پاش نکردیم.

علیزاده: بی پول نیستیم اما در نقل وانتقالات ریخت و پاش نکردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دوین، علی علیزاده درباره برگزاری قرعه کشی بیست ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: جا دارد از کسانی که سال گذشته برای مس زحمت کشیدند، تشکر کنم. هدف سه ساله ای را ترسیم نموده بودیم که بر اساس آن، در فصل اول تیم را حفظ کنیم، برای سال دوم رتبه تک رقمی را کسب نموده و سال سوم نیم نگاهی به آسیا داشته باشیم. خوشبختانه تیم سال جاری ما، جوان تر و به روزتر شده است.

وی در خصوص فرایند آماده سازی چمن طبیعی استادیوم محل برگزاری بازی های خانگی مس رفسنجان گفت: برنامه چمن را اوکی کردیم و همه چیز طبق اصول پیش می رود تا چمن طبیعی داشته باشیم. فکر نمی کنم برای استفاده از چمن طبیعی به هفته اول برسیم، ولی کوشش می کنیم بازی ها را در رفسنجان برگزار کنیم.

مدیراجرایی باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه مس رفسنجان در نقل وانتقالات ریخت و پاش نموده است یا نه، توضیح داد: اصلاً، نمی گوییم باشگاه مان پول ندارد، اما ریخت و پاش نکردیم. اگر تیم های دیگر قراردادهای شان را منتشر نمایند، حاضر هستیم قرارداد خودمان را منتشر کنیم. زیرساخت های ما واجب تر از ریخت و پاش کردن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علیزاده: بی پول نیستیم اما در نقل وانتقالات ریخت و پاش نکردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: بی پول نیستیم اما در نقل وانتقالات ریخت و پاش نکردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید