شمس: فدراسیون از بی خیالی نسبت به تیم ملی فوتسال دست بردارد

به گزارش وبلاگ دوین، تیم ملی فوتسال ایران در حالی آذرماه باید در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان برود که از نظر اقتصادی شرایط خوبی ندارد. چند ماه پیش کادر پزشکی تیم ملی فوتسال به خاطر مسائل اقتصادی از این تیم جدا شد. محمد هاشم زاده مربی تیم ملی فوتسال که یکی از عناصر اصلی موفقیت این تیم در سال های گذشته محسوب می شد، به دلیل مشکل مشابه کار در باشگاه گیتی پسند را ترجیح داد و قید ادامه همکاری با تیم ملی را زد.

شمس: فدراسیون از بی خیالی نسبت به تیم ملی فوتسال دست بردارد

گفته می گردد دیگر مربیان تیم ملی فوتسال هم شرایط بهتری ندارند و امکان دارد تا پیش از آغاز جام ملت های آسیا، کادر فنی تیم ملی فوتسال بازهم تغییراتی را تجربه کند. در کنار این مسائل، برخی از خبرها حاکی از ناراحتی سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال از مسائل اقتصادی و جدایی همکارانش است.

حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران و عضو فعلی کمیته فنی و توسعه فوتسال، به این مسائل واکنش نشان داد و از فدراسیون فوتبال خواست دست از بی خیالی نسبت به تیم ملی فوتسال و مسائلش بردارد.

شمس در مصاحبه با وبلاگ دوین، گفت: اعضای تیم ملی فوتسال هرچه بگویند، حق دارند. مربیان این تیم به پول فدراسیون احتیاج دارند اما مبلغی پرداخت نشده است. آنها هر گلایه ای داشته باشند، به حق است.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال تاکید نمود: فدراسیون فوتبال باید از بی خیالی نسبت به تیم ملی فوتسال بیرون بیاید. هیچ بهانه ای قابل قبول نیست. از هرکجا می توانند باید پول بیاورند و مربیان تیم ملی را راضی نمایند. محمد هاشم زاده که جدا شد و به گیتی پسند رفت؛ حداقل دیگران را تا قبل از جدایی راضی نمایند.

شمس ادامه داد: تا جام ملت های آسیا فرصت زیادی باقی نمانده است ولی تمام اعضای تیم ملی فوتسال طلب دارند. باید با تک تک اعضای این تیم تسویه حساب گردد. این بحث قابل قبول نیست که می گویند پول فوتسالی ها چندان زیاد نیست و احتیاجی به پرداخت آن وجود ندارد. این پولِ به اصطلاح کم برای فوتسالی ها رقم درشتی محسوب می گردد. آقای بهاروند (سرپرست فدراسیون فوتبال) حتی اگر شده باید از وزارت ورزش پول قرض بگیرد و طلب فوتسالی ها را بدهد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا کمیته فنی و توسعه اقدامی برای حل مشکل تیم ملی فوتسال انجام نمی دهد؟ گفت: بحث اقتصادی در حیطه اختیارات کمیته فنی نیست. ضمن اینکه به خاطر شیوع کرونا، کمیته فنی 4-5 ماه جلسه ای نداشته است ولی رئیس کمیته فوتسال گهگاه در تماس با اعضای کمیته فنی، مشورت می نماید.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال درباره تاثیرات منفی جدایی هاشم زاده از تیم ملی، اظهار کرد: هاشم زاده بازیکن تیم ملی فوتسال بوده و 9 دوره عنوان قهرمانی را در کارنامه اش دارد. او 7 سال هم در تیم ملی مربیگری نموده است. هاشم زاده در کار با کامپیوتر و بررسی تمرینات و مسابقات بسیار مسلط است و خیلی به ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی یاری می کرد. بسیار جای تاسف دارد که مربی تیم ملی به خاطر اینکه قراردادش پرداخت نشده، این تیم را ترک می نماید. بدون شک تیم ملی ضربه بزرگی از نبود هاشم زاده می خورد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شمس: فدراسیون از بی خیالی نسبت به تیم ملی فوتسال دست بردارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمس: فدراسیون از بی خیالی نسبت به تیم ملی فوتسال دست بردارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید