خبرنگاران پویش ملی ضیافت همدلی در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد

به گزارش وبلاگ دوین، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پویش ملی ضیافت همدلی ویژه ماه رمضان از امروز پنجشنبه در این استان شروع شد.

خبرنگاران پویش ملی ضیافت همدلی در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد

محسن مرادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ دوین گفت: اجرای این پویش ملی در کهگیلویه و بویراحمد تا خاتمه ماه رمضان سال جاری ادامه دارد.

وی اضافه نمود: هدف از اجرای این پویش ملی در کهگیلویه و بویراحمد جلب هر چه بیشتر مشارکت های مردمی برای یاری به افراد و خانواده های زیر پوشش بهزیستی استان است.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: محورهای این پویش ملی شامل پرداخت یاری نقدی، اهدای بسته های معیشتی، غذای گرم و وسایل بهداشتی، درمانی و دارویی، تأمین جهیزیه و سایر نیازمندی های افراد و خانواده های زیر پوشش بهزیستی استان است.

مرادی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت روزافزون مردم در قالب رزمایش ملی یاری های مؤمنانه، مطرح کرد: درخواست می گردد که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی یاری های نقدی و غیرنقدی خود در قالب پویش ملی ضیافت همدلی را به مؤسسه های خیریه وابسته به بهزیستی و اداره های بهزیستی شهرستان های این استان تحویل دهند.

وی ابراز داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد و نیکوکاران بومی و غیربومی می توانند یاری های نقدی خود را به شماره کارت مجازی مشارکت های مردمی بهزیستی 6367957018281340، شماره شبا Ir060100004170034541798042 و شماره حساب 41700345441798042 مشارکت های مردمی بهزیستی این استان نزد بانک ملی واریز نمایند.

افزون بر 11 هزار خانوار در قالب بیش از 23 هزار نفر از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش بهزیستی این استان هستند.

تا به امروز افزون بر 18 هزار معلول در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که بیش از 6 هزار نفر آنها به طور مستقیم از خدمات بهزیستی بهره مند بوده و حدود 180 نوع خدمت نیز به آنان ارائه می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پویش ملی ضیافت همدلی در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش ملی ضیافت همدلی در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید