حمایت از واحدهای فعال و دانش محور اولویت اصلی وزارت صمت

به گزارش وبلاگ دوین، تهران (پانا)- رئیس موسسه مطالعات بازرگانی وزارت صمت می گوید در قالب طرح آمایش موانع فرا روی راه اندازی واحد های صنعتی بزرگ مقیاس کشور در استان های مختلف رفع می گردد.

حمایت از واحدهای فعال و دانش محور اولویت اصلی وزارت صمت

به گزارش روابط عمومی موسسه مطالعات بازرگانی احمد تشکینی رئیس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و مسئول آمایش صنعتی، معدنی و تجاری در سفر استانی (خود روز چهارشنبه 21 مهر ماه) به استان فارس به اتفاق تیم اجرایی طرح آمایش وزارت صمت ،مدیران صنعتی وروسای تشکلهای بخش خصوصی بمنظور آنالیز مقدار توانمندیها ، ظرفیت ها، پیشرفت فیزیکی و مسائل بعضی از طرح ها و واحدهای فراوریی ، صنعتی از جمله طرح کاعذ سازی زاگرس فراوری کننده انواع کاغذ، کرافت، لاینر، تست لاینر، تحریر ، در شهرستان زرقان ، شرکت چسب و رزین پرسیا رزین آبنوس فراوریکننده انواع رزین و فرمالین ، شرکت صنایع و پلاستیک جهان فراوری کننده شیشه ، بطری و مخازن پلی اتیلن در شهرک بزرگ صنعتی شیراز و طرح انتقال پشم شیشه ایران و احداث در منطقه ویژه مالی شیراز بازدید کرد.

دکتر احمد تشکینی در این بازدیدها ضمن مصاحبه با مدیران واحدهای صنعتی ، حمایت از واحدهای فعال و دانش محور را اولویت اصلی وزارت صمت ذکر و گفت : سیاست وزارت صمت شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استان ها و بعلاوه مشخص تکلیف طرح های نیمه تمام در قالب طرح آمایش است.

مسئول طرح آمایش وزارت صنعت، معدن و تجارت در بازدید از واحد های صنعتی استان فارس اعلام کرد: در قالب طرح آمایش موانع فرا روی راه اندازی واحد های صنعتی بزرگ مقیاس کشور در استان های مختلف رفع می گردد.

وی در بازدید از واحد های صنعتی اضافه نمود: برنامه های مدون و عملیاتی دقیقی برای حل مسائل آن ها اجرایی می گردد که یکی از این مسائل کمبود نقدینگی و احتیاج به دریافت تسهیلات است.

لازم به ذکر است، در این بازدید ها فعالان صنعتی و معدنی استان فارس مسائل و مسائل خود را مطرح کردند که برای آن ها تصمیمات اجرایی و عملیاتی اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حمایت از واحدهای فعال و دانش محور اولویت اصلی وزارت صمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از واحدهای فعال و دانش محور اولویت اصلی وزارت صمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید