تصاویر، حاشیه بازی پرسپولیس و نفت، تماشاگران پرسپولیسی به آزادی رسیدند

به گزارش وبلاگ دوین، بعضی طرفداران تیم پرسپولیس نسبت به دریافت نکردن بلیت خود پس از کسر مبلغ از حساب هایشان اعتراض کردند.

تصاویر، حاشیه بازی پرسپولیس و نفت، تماشاگران پرسپولیسی به آزادی رسیدند

به گزارش گروه ورزشیی وبلاگ دوین، ملاقات تیم های پرسپولیس و نفت آبادان از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

با توجه به صادر شدن مجوز حضور 5 هزار طرفدار دراین ورزشگاه، طرفداران تیم پرسپولیس از ساعاتی قبل از آغاز مسابقه خود را به ورزشگاه آزادی رساندند تا پس از حدود دو سال به حمایت از شاگردان یحیی گل محمدی بپردازند.

اطراف ورزشگاه آزادی بعضی دستفروشان به فروش اقلامی مثل پرچم و کلاه پرداختند.

با توجه به الکترونیکی بودن خرید بلیت برای تماشای مسابقه، طرفدارانی که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند باید از غرب شرقی مجموعه آزادی عبور نموده و پس از ارائه تصویر بلیط خود به افرادی که وظیفه نظارت این بلیتها را برعهده داشتند به سمت گیت های الکترونیکی می رفتند تا با گذر از آنها بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

بعضی طرفداران که از شهرستان های مختلف مثل قائمشهر خود را به تهران رسانده بودند به نحو بلیط فروشی مسابقه اعتراض شدیدی داشتند. آنها مدعی بودند با وجود کسر مبلغ بلیط از حساب هایشان در سامانه هایی مربوط به بلیط فروشی این ملاقات بلیطی تحویل نگرفته اند.

بعضی طرفداران مدعی بودند نزدیک به سه و چهار بار پول از حساب شان کسر شده اما بلیطی دریافت ننموده اند.

طرفداران پرسپولیس پس از ورود به ورزشگاه روی جایگاه های علامتگذاری شده و با فاصله اجتماعی کنار هم می نشستند.

با وجود اعتراض های تعدادی از طرفداران شرایط بلیط فروشی ملاقات پرسپولیس و صنعت نفت نسبت به بازی استقلال و نساجی بهتر بود و طرفداران خیلی منظم تر به داخل مجموعه می رفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تصاویر، حاشیه بازی پرسپولیس و نفت، تماشاگران پرسپولیسی به آزادی رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر، حاشیه بازی پرسپولیس و نفت، تماشاگران پرسپولیسی به آزادی رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید