ترمیم چمن آرارات و شروع مرحله کاشت در کمپ حجازی، استقلال در نیم فصل دوم مشکل زمین تمرین ندارد

به گزارش وبلاگ دوین، باشگاه استقلال در کوشش است مشکل زمین های تمرینی اش را حل نماید تا در سال های آینده در این زمینه دچار مشکل نشود.

ترمیم چمن آرارات و شروع مرحله کاشت در کمپ حجازی، استقلال در نیم فصل دوم مشکل زمین تمرین ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دوین، از چندی پیش بازسازی مجموعه کمپ مرحوم ناصر حجازی در دستور کار نهاده شد و به همین دلیل چمن مصنوعی این مجموعه به مرحله بهره برداری رسید.

عملیات ساخت زمین چمن طبیعی هم از دو ماه گذشته شروع شد، با این وجود به این علت که زمین قبلی به صورت اصولی کاشته نشده بود و زه کشی و زیرسازی لازم در این زمین وجود نداشت، مراحل زیرسازی و زه کشی زمین چمن طبیعی کمپ ناصر حجازی همچنان ادامه دارد. در انتها این مرحله، اواخر بهمن ماه با انتها عملیات زیرسازی مرحله کاشت چمن طبیعی شروع خواهد شد و انتظار می رود اوایل بهار سال 1401 زمین چمن کمپ مرحوم حجازی برای تیم استقلال قابل استفاده باشد.

از سوی دیگر، شرایط فعلی زمین تمرین استادیوم آرارات نیز مساعد نیست. بر این اساس، با انتها یافتن رقابت های نیم فصل اول و شروع تعطیلات پس از ملاقات استقلال مقابل طرفدار در هفته شانزدهم لیگ برتر، در روز دوم بهمن ترمیم زمین چمن استادیوم آرارات شروع خواهد شد و انتظار می رود شرایط این زمین در شروع دوباره تمرینات استقلال پیش از بازی های نیم فصل دوم بهبود یابد. با آماده شدن دو زمین آرارات و کمپ مرحوم حجازی انتظار می رود استقلالی ها در نیم فصل دوم و فصل آینده مسابقات لیگ برتر مسئله ای از ناحیه زمین محل تمرین نداشته باشند.

مسئولان باشگاه استقلال در هفته های گذشته در پی یافتن زمین تمرینی برای استفاده تیم در شرایط فعلی بودند، اما نکته قابل توجه پیگیری تمرینات تیم های شهرستانی ازجمله گل گهر سیرجان، نساجی مازندران و حتی مس رفسنجان در زمین های تهران است که موجب شده تیم های تهرانی در این خصوص دچار مشکل شوند و به علت محدودیت زمین های تمرینی با کیفیت در تهران خصوصا در فصل زمستان، بسیاری از باشگاه ها در این خصوص دچار مشکل شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ترمیم چمن آرارات و شروع مرحله کاشت در کمپ حجازی، استقلال در نیم فصل دوم مشکل زمین تمرین ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمیم چمن آرارات و شروع مرحله کاشت در کمپ حجازی، استقلال در نیم فصل دوم مشکل زمین تمرین ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید