تراکتور - شهرخودرو؛ نتیجه بازی تغییر می نماید؟!

به گزارش وبلاگ دوین، تراکتوری ها اعتقاد دارند برخلاف لیست اعلام شده در ابتدای بازی دو تیم تراکتور و شهرخودرو، مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو درحالی شماره 30 تیمش آزاد جعفرزاده را در نیمه دوم بازی به زمین مسابقه فرستاد که نام وی در لیست بازی ثبت نشده بود و حتی به همین دلیل گوینده استادیوم نیز این تعویض را اعلام نکرد.

تراکتور - شهرخودرو؛ نتیجه بازی تغییر می نماید؟!

مسئولان باشگاه تراکتور که به این موضوع اعتراض داشتند اعلام نموده اند پیگیری های لازم را در این زمینه انجام خواهند داد چرا که تیم حریف یک اقدام غیر قانونی انجام داده است که در صورت اثبات می تواند نتیجه بازی را دستخوش تغییر کند.

واکنش نصیرزاده به تخلف شهرخودرو مقابل تراکتور

معاون ورزشی باشگاه تراکتور به استفاده تیم شهر خودرو از بازیکن غیر مجاز در بازی مقابل این تیم تبریزی واکنش نشان داد.

گفته می گردد جعفرزاده بازیکن شهرخودرو در لیست این تیم برای بازی با تراکتور قرار نداشت، اما او دیروز مقابل نماینده تبریز بازی نموده است.

هوشنگ نصیرزاده معاون ورزشی باشگاه تراکتور در اینستاگرام نوشت: بازیکن شماره 30 به نام آزاد جعفرزاده نامش در فهرست تیمش بوده، اما تایپیست به اشتباه نام او را در لیست قید ننموده است به همین دلیل شما در لیست اولیه نام او را نمی بینید. البته در لیست اصلی نام این بازیکن وجود دارد و مسئله ای نیست و در بازی دیروز کسی به طور غیر مجاز بازی ننموده است.

منبع: فرارو

به "تراکتور - شهرخودرو؛ نتیجه بازی تغییر می نماید؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور - شهرخودرو؛ نتیجه بازی تغییر می نماید؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید