استخدام در پارس جنوبی ، فرصتی طلایی برای 800 نفر

به گزارش وبلاگ دوین، مجتمع گاز پارس جنوبی میخواهد 800 نیروی نو را تا خاتمه سال 1401 به استخدام درآورد. هنوز اطلاعاتی از زمان برگزاری آزمون، شرایط و موارد امتحانی تعیین نشده است و جزئیات نو به زودی منتشر خواهد شد. پارس جنوبی بزرگترین میدان گازی جهانی است که میان ایران و قطر واقع شده است و مجتمع گاز پارس جنوبی در خلیج فارس مشغول بهره برداری از آن است. این مجتمع هر ساله تعدادی نیروی کار متخصص را به جمع نیروهایش اضافه می نماید. از آنجایی که توسعه میدان های گازی و نفتی از برنامه های مهم مالی ایران است، تامین نیروی ماهر و متخصص نیز برای حضور در این میادین اهمیت فراوانی دارد و به همین علت، در اغلب مواقع آزمون های استخدام در پارس جنوبی به صورت پیوسته در جریان است.

استخدام در پارس جنوبی ، فرصتی طلایی برای 800 نفر

استخدام 800 نیروی نو تا انتها سال 1401

اسحاق فرشیدی، مدیر منابع انسانی مجتمع گازی پارس جنوبی، آدینه گذشته در نشست با کارکنان پالایشگاه پنجم و هشتم از برنامه این مجتمع برای استخدام نیروی کار نو اطلاع داد. بر اساس گفته های او، 800 نیروی کار نو تا انتها سال به مجموعه پارس جنوبی اضافه خواهند شد. آقای فرشیدی در این زمینه می گوید:

تا انتها سال 1401، حدود 800 نفر نیروی انسانی در پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی استخدام خواهند شد.

او بعلاوه توزیع برنامه استخدامی این شرکت را چنین بیان می نماید:

طبق برنامه ریزی و پیگیری های اجرا شده، شرایط جذب حدود 173 نفر از فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، فراهم و صادر شده و اقدامات اولیه جذب و به کارگیری این نفرات در دست اقدام است. بعلاوه برنامه ریزی جهت مصاحبه حدود 300 نفر دیگر از فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت نیز در دست اقدام می باشد که از این تعداد، پیش بینی می کنیم شرایط جذب حدود یکصد نفر برای مجتمع فراهم گردد.

او در ادامه گفت: در کوشش هستیم تا به موازات تصویب نمودار ساختار سازمانی مجتمع، به وسیله جذب انبوه وزارت نفت، بتوانیم برای امسال حداقل شرایط جذب و به کارگیری دست کم 500 نفر را فراهم کنیم و قطعا با توجه به احتیاج نیروی انسانی، این فرایند در سال بعد نیز می بایست پیگیری و این موضوع از اولویت نخست برنامه های مدیریت منابع انسانی می باشد.

نوترین آگهی های استخدام در حوزه صنعتی، فنی و مهندسی را ببینید

زمان برگزاری آزمون استخدامی پارس جنوبی

تا این زمان (اواخر خرداد 1401) هیچ جزئیات اجرایی از زمان برگزاری آزمون استخدامی و بعلاوه شرایط آن اعلام نشده است. تا به امروز تنها از تصمیم این مجتمع برای جذب 800 نیروی کار نو اخباری منتشر شده است. جزئیات اجرایی برگزاری این آزمون در ماه های آینده منتشر خواهد شد و در صورت انتشار، جزئیات نو حتما به وسیله همین صفحه در اختیار علاقه مندان به استخدام در این مجتمع قرار خواهد گرفت.

مجذوب نمایندهیت های استخدام در مجتمع گازی پارس جنوبی

مجتمع گازی پارس جنوبی مسئول بهره برداری از بزرگترین میدان گازی دنیا است. این میدان در خلیج فارس واقع شده و میدانی مشترک میان ایران و قطر محسوب می گردد. شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی یکى از شرکت هاى فرعى شرکت ملی گاز ایران است که در سال 1377 تاسیس و عهده دار مسئولیت بهره بردارى از تاسیسات خشکی فازهاى چندگانه میدان گازى پارس جنوبى گشت. تاسیساتی که طراحى و اجراى آنها را شرکت نفت و گاز پارس از شرکت هاى فرعى نفت ایران انجام داده است. این شرکت با بهره گیری از متخصصین جوان و مدیران شایسته به یک مدل و برند معتبر دنیاى و الگوى دانش فنى در میان همه صنعت کشور تبدیل شده است.

توسعه پارس جنوبی در دولت های مختلف، یک سیاست ثابت بوده و بسیاری این مجتمع را موتور محرک اقتصاد ایران می دانند. برای پیوستن به این مجموعه باید بدانید که قرار است در شرایط سخت و پرهیجان کار کنید؛ چرا که محل فعالیت شما در عسلویه واقع شده و باید در یکی از زیرمجموعه های این شرکت مشغول به فعالیت شوید. در حال حاضر، مجتمع گازی پارس جنوبی از ده پالایشگاه و نوزده فاز تشکیل شده است و برنامه توسعه آن همچنان ادامه دارد. حقوق دریافتی شاغلان این مجتمع اغلب مجذوب نماینده و جالب توجه است. دلیل اصلی آن هم شرایط سختی است که کارکنان این شرکت تحمل می نمایند.

منبع: دیوار

به "استخدام در پارس جنوبی ، فرصتی طلایی برای 800 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام در پارس جنوبی ، فرصتی طلایی برای 800 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید